Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 28 сеп 2023 18:17

Всички времена са UTC+03:00




Създай нова тема  Отговори  [ 11 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано: 29 юли 2010 09:18 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3569
Местоположение: Exeter, UK
Прикачен файл:
IMG_0616.JPG
IMG_0616.JPG [ 185.83 KиБ | Видяна 2193 пъти ]


С пристигането на първия Ангел няма как да не ви покажа какво има вътре. Но първо няколко думи за оригинала.

За C-130 е изписано толкова много, че ще е грехота и аз да ви занимавам с него. За Сините Ангели ще стане дума при постройката на поредицата.

Fat Albert

Екипажът от морската пехота - трима офицери и петима наемни - работят на Локхийд-Мартин C-130Т Херкулес, известен като Fat Albert Airlines. Дебелият Алберт се присъедини към екипа през 1970 г. и лети повече от 140 000 мили всеки сезон. Той превозва повече от 40 души обслужващ персонал, техните съоръжения и достатъчно резервни части и комуникационно оборудване, за да е успешна въздушната демонстрация.

На доста демонстрации показват Fat Albert да стартира с jet-assisted takeoff (JATO). Осем твърдо-горивни ускорителя, четири от всяка страна, приложени в близост до задните десантни врати. JATO позволява на мамута - транспортен самолет да излети за 1500 фута (при нормален разбег 2500), да се издигне с 45-градусов ъгъл, и то с 1000 фута за 15 секунди. По този начин се демонстрира излитане за минимално време и разстояние и се симулира условия на враждебна среда или неподготвени писти.

Като допълнителна екстра е качването на цивилни, които да изпитат тръпката на този старт. Даже им позволяват да си правят клипчета по време на полета. Ето го и него:
Прикачен файл:
FA1.jpg
FA1.jpg [ 112.8 KиБ | Видяна 2191 пъти ]



Веднага след като отворих кашончето, в което беше опакован модела разбрах че ще имам проблем - огромна кутия. Съдържанието също. Как се снима това нещо?
Кутията - със странично отвряне, доста мека, но в нея допълнителна кутия от твърд кафяв картон, който е запазил частите през дългият им път.

Инструкция:
Тип книжка, 8 страници, в началото история на самолета, спецификация, референции, съвети към моделиста. Вътрешните страници - кодовете на боите и step by step, доста подробна:
Прикачен файл:
IMG_0645.JPG
IMG_0645.JPG [ 222.99 KиБ | Видяна 2193 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0646.JPG
IMG_0646.JPG [ 158.6 KиБ | Видяна 2192 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0647.JPG
IMG_0647.JPG [ 161.37 KиБ | Видяна 2191 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0648.JPG
IMG_0648.JPG [ 191.1 KиБ | Видяна 2191 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0649.JPG
IMG_0649.JPG [ 183.95 KиБ | Видяна 2192 пъти ]


Декали:
За качеството им ще съдя когато им дойде реда. Засега само фона им ми изглежда малко странен, може би цвета на хартията. Позволяват изработката на два варианта;
1. Blue Angels Precision Aerobatic Team C-130F Support aircraft
2. Military Transport service C-130E Hercules
Прикачен файл:
IMG_0644.JPG
IMG_0644.JPG [ 229.78 KиБ | Видяна 2194 пъти ]

_________________
С уважение: Веселин Пенев


Нагоре
МнениеПубликувано: 29 юли 2010 09:29 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3569
Местоположение: Exeter, UK
И самите платки с детайли. С изключение на няколко отделили се детайла - всичко изглежда цяло и здраво. На пръв поглед без дефекти по пластмасата, няма значителни измествания на матрицата. Следите от изтласквачи са големи, но повечето на скрити места. Разшивка - външна, детайлировката - на средно ниво. Неприятният момент - пластмасата е бяла. Вече разбрах че това води до късно откриване на неравности и дефекти.

Понеже платките са големи - правих една "обща" снимка отдалеч и няколко по-близки.
Платка А - колесници, товарен отсек, външни резервоари, някои части от кокпита:
Прикачен файл:
IMG_0618.JPG
IMG_0618.JPG [ 230.75 KиБ | Видяна 2176 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0619.JPG
IMG_0619.JPG [ 196.72 KиБ | Видяна 2175 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0620.JPG
IMG_0620.JPG [ 208.45 KиБ | Видяна 2174 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0621.JPG
IMG_0621.JPG [ 178.93 KиБ | Видяна 2174 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0622.JPG
IMG_0622.JPG [ 180.12 KиБ | Видяна 2176 пъти ]


Платка B - всичко по двигатели и пропелери:
Прикачен файл:
IMG_0623.JPG
IMG_0623.JPG [ 228.79 KиБ | Видяна 2175 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0624.JPG
IMG_0624.JPG [ 213.05 KиБ | Видяна 2176 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0625.JPG
IMG_0625.JPG [ 186.17 KиБ | Видяна 2176 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0626.JPG
IMG_0626.JPG [ 208.05 KиБ | Видяна 2175 пъти ]

_________________
С уважение: Веселин Пенев


Нагоре
МнениеПубликувано: 29 юли 2010 09:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3569
Местоположение: Exeter, UK
Една отделила се половина на тялото:
Прикачен файл:
IMG_0627.JPG
IMG_0627.JPG [ 197.08 KиБ | Видяна 2165 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0628.JPG
IMG_0628.JPG [ 139.03 KиБ | Видяна 2164 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0629.JPG
IMG_0629.JPG [ 131.3 KиБ | Видяна 2162 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0630.JPG
IMG_0630.JPG [ 148.32 KиБ | Видяна 2163 пъти ]


Платка C - долната част на полукрилата, ХО, врати (+ отделената половина на тялото)
Прикачен файл:
IMG_0631.JPG
IMG_0631.JPG [ 198.71 KиБ | Видяна 2162 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0632.JPG
IMG_0632.JPG [ 109.51 KиБ | Видяна 2162 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0633.JPG
IMG_0633.JPG [ 108.24 KиБ | Видяна 2159 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0634.JPG
IMG_0634.JPG [ 141.78 KиБ | Видяна 2161 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0635.JPG
IMG_0635.JPG [ 186.3 KиБ | Видяна 2160 пъти ]

_________________
С уважение: Веселин Пенев


Нагоре
МнениеПубликувано: 29 юли 2010 09:43 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3569
Местоположение: Exeter, UK
Платка D - горните части на полукрилата, ХО....
Прикачен файл:
IMG_0636.JPG
IMG_0636.JPG [ 179.93 KиБ | Видяна 2148 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0637.JPG
IMG_0637.JPG [ 98.89 KиБ | Видяна 2148 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0638.JPG
IMG_0638.JPG [ 124.65 KиБ | Видяна 2149 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0639.JPG
IMG_0639.JPG [ 160.8 KиБ | Видяна 2147 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0640.JPG
IMG_0640.JPG [ 135.87 KиБ | Видяна 2147 пъти ]


И последно - прозрачните части и някои отделили се свободни електрони:
Прикачен файл:
IMG_0641.JPG
IMG_0641.JPG [ 236.05 KиБ | Видяна 2148 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_0642.JPG
IMG_0642.JPG [ 197.96 KиБ | Видяна 2146 пъти ]



Първоначално мнение - изглежда добре, но не супер. Както CANSO каза - може и по-хай-тек. Тепърва ще мисля струва ли си да му вземам екстри. Нека полежи малко засега.

_________________
С уважение: Веселин Пенев


Нагоре
МнениеПубликувано: 29 юли 2010 12:25 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 12 окт 2007 19:18
Мнения: 2744
Местоположение: България, гр. Варна
Браво! Супер! Взе си го този модел. :thumright: Успех с него, че с такова желание го търси.

P.S В кутията да не е имало и линийка?

_________________
Can't talk, Got to shoot!!!
--> 72/scale Factory - Personal FB page <--
--> DishModels - Personal Gallery <--


Нагоре
МнениеПубликувано: 29 юли 2010 12:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3569
Местоположение: Exeter, UK
Иво написа:
P.S В кутията да не е имало и линийка?

Хе-хе. Не, но за да прецените размерите :idea: ето още една снимка:
Прикачен файл:
IMG_0617.JPG
IMG_0617.JPG [ 195.86 KиБ | Видяна 2107 пъти ]

_________________
С уважение: Веселин Пенев


Нагоре
МнениеПубликувано: 29 юли 2010 12:45 
Извън линия
Администратор

Регистриран на: 11 окт 2007 17:01
Мнения: 2026
Местоположение: Панагюрище
Цитат:
P.S В кутията да не е имало и линийка?


Със сигурност е имало. Едва ли Веско ще има собствена линийка, която да сложи до сниманите детайли за да преценим размерите им ;) Няма начин да не е била в комплекта ;) :D

_________________
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 04 авг 2010 14:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3569
Местоположение: Exeter, UK
Тези които са внимавали в коментарите са разбрали, че ще има продължение. Показах ви модела на Тесторс, ето ви и този на Италери. Платките са абсолютно същите, разликата е в декалите и инструкциите. Моля за извинение за качеството на снимките - от телефон и на кофти светлина. Ако има конкретен интерес - мога да направя нови или сканове.
Прикачен файл:
Photo672.jpg
Photo672.jpg [ 153.6 KиБ | Видяна 1998 пъти ]
Прикачен файл:
Photo666.jpg
Photo666.jpg [ 180.07 KиБ | Видяна 2000 пъти ]
Прикачен файл:
Photo667.jpg
Photo667.jpg [ 131.57 KиБ | Видяна 1999 пъти ]
Прикачен файл:
Photo668.jpg
Photo668.jpg [ 184.07 KиБ | Видяна 2000 пъти ]
Прикачен файл:
Photo669.jpg
Photo669.jpg [ 139.65 KиБ | Видяна 1999 пъти ]
Прикачен файл:
Photo670.jpg
Photo670.jpg [ 115.74 KиБ | Видяна 2000 пъти ]
Прикачен файл:
Photo671.jpg
Photo671.jpg [ 153.18 KиБ | Видяна 1998 пъти ]

_________________
С уважение: Веселин Пенев


Нагоре
МнениеПубликувано: 04 авг 2010 15:27 
Извън линия
Администратор
Потребителски аватар

Регистриран на: 29 окт 2008 17:57
Мнения: 2677
Местоположение: София
Аз имам питане, дали тази матрица е същата като сега продавания C-130 H или C-130 J?

и още един въпрос, в този комплект включени ли са ускорителните двигатели?


Нагоре
МнениеПубликувано: 04 авг 2010 15:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3569
Местоположение: Exeter, UK
Ivo hobby написа:
Аз имам питане, дали тази матрица е същата като сега продавания C-130 H или C-130 J?

и още един въпрос, в този комплект включени ли са ускорителните двигатели?



Ускорители не са включени, показал съм подробни снимки на платките. Няма да се учудя, когато е правен модела JATO още да не са използвани или пък да са били секретни все още. А за 130 J по-добре Стефанофф да каже, гледам че продава един такъв.

_________________
С уважение: Веселин Пенев


Нагоре
МнениеПубликувано: 08 юни 2011 09:15 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3569
Местоположение: Exeter, UK
Прикачен файл:
IMG_4179.JPG
IMG_4179.JPG [ 175.62 KиБ | Видяна 1815 пъти ]

_________________
С уважение: Веселин Пенев


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 11 мнения ] 

Всички времена са UTC+03:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
cron
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker