Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 25 яну 2025 10:57

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 1 мнение ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано: 07 окт 2010 08:49 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3587
Местоположение: Exeter, UK
В периода 1974-1986 Сините Ангели използват 15 машини

A-4F Skyhawk II


За пресъздаването на една от тях от e-bay си купих кита на Фуджими под номер 26019 в мащаб 1/72:

Изображение

При вида на кутията когато пристигна модела (а беше перфектно опакован) се притесних доста.

Изображение

Но след отварянето всички притеснения изчезнаха. Изключително добър модел за мащаба си, пък и за цената на която го взех. "Кутия" с горно отваряне, вътре всички платки опаковани две по две в целованчета, декалите също добре опаковани. Цвета на пластмасата за съжаление, но не неочаквано - тъмно син. Разшивка вътрешна, доста подробна за мащаба. Неочаквано подробна, след като се бях запознал вече с хасегавския му побратим за двуместната версия. Модела на Фуджими позволява да се изработи както едноместната машина, така и двуместната тренировъчна. Декалите включват номерата (тези на вертикалния стабилизатор и BuNo) на всички самолети от групата. Прозрачните детайли също предразполагат за доста гъвкаво изпълнение - отворен, затворен и за двете версии. Щангите за зареждане също са за ранния и късния вариант на А-4. единствено гумите са само за късната версия. Въобще - чудо. След започване на работа ще проверя дали може да се присадят нещата за двуместния от тук на Хасегавския модел - поне носа и фанара.

Ето и същността на нещата:

Декали. Изглеждат много приятно, но колко са дебели и податливи на обработка - в бъдеще ще разберем:
Изображение

Задната част и носа на едноместната версия:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Носа за TA-4J:

Изображение

Крилото:

Изображение

Изображение

Изображение

И няколко платки с всички необходими дреболии:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Щангите за двете версии:

Изображение

Три варианта за остъкление. Язно ми е че през целована не се вижда много добре, но му е рано да го надрасквам, извинете, моля ;)

Изображение
Изображение

Инструкцията. Доста подробна, малко сгъчкана :)

http://storage3.album.bg/bfa/img_1949_9 ... 408689.jpg
http://storage3.album.bg/eeb/img_1950_2 ... 408690.jpg
http://storage3.album.bg/2f1/img_1951_c ... 408691.jpg
http://storage3.album.bg/995/img_1952_6 ... 408692.jpg


Ами това е. Отива на стоянка при другите :salut:

_________________
С уважение: Веселин Пенев


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 1 мнение ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
cron
Copyright ©2006-2024 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker