Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 26 май 2020 02:44

Всички времена са UTC+03:00




Създай нова тема  Отговори  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: И-185 1:72 Арт-модел
МнениеПубликувано: 30 яну 2011 16:53 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 28 окт 2008 20:26
Мнения: 486
Вчера, благодарение на Africa corps, се сдобих с И-185 на Арт модел в М1:72. Протитипа на модела е сред любимците ми и преди 20-на години си го бях изработил от дърво. Затова с нетърпение чаках да си го взема още щом научих за предстоящото му излизане.
Изображение

Кратка история: След анализ на резултатите от Испанската гражданска война, Поликарпов стига до извода, че масовият И-16 е започнал да губи позиции. В отговор той създава И-180 – самолет, който ако беше приет в масова серия по ТТД щеше да бъде сред лидерите от началния етап на войната. „Благодарение” на силното лично его на Яковлев, това не се случва. По същото време Поликарпов продължава да развива идеите си и създава още по-модерна версия – И-185. Първоначално самолета е предвиден за перспективните мотори М-71 и М-90. Това се оказва неговата „ахилесова пета”. Тези двигатели не са доработени и са много капризни. Затова пък напълно успешно е изпитанието с макар и по-слабия сериен АШ-82. След войсковите изпитания през 1942год. и възторжените отзиви на военните пилоти се настоява за използване на серийно производство. И как иначе? При скорост 708км/ч, далечина на полета 1130км и въоръжение от 3х20мм оръдия и 500кг бомби, самолета спокойно може да претендира за титлата НАЙ-ДОБЪР ИЗТРЕБИТЕЛ НА ІІ СВЕТОВНА ВОЙНА. Отново Яковлев не допуска „конкурент” за любовта на бащицата.
Модел: Самолетът е разположен на две относително малки рамки, с 33 детайла, прозрачна с два детайла и отделен смолен двигател М-71. Деколите се състоят от 4 звезди с черна окантовка и табло плюс два странични панела (дублирано два пъти!). Самите детайли правят добро впечатление с фината си гравировка и незначително количество остатъци от леенето. Не мога да не отбележа изключително добре изработените колелета, типични за изработващия матриците на всички украински производители през последните 2-3 години.

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
В резюме – чудесен модел, задължителен за всички любители на руската авиации, или просто харесващи този красив самолет.

_________________
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 31 яну 2011 09:38 
Извън линия

Регистриран на: 04 фев 2008 11:51
Мнения: 985
Покажи снимки на дървения си модел става ли?


Нагоре
МнениеПубликувано: 31 яну 2011 10:18 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 19 дек 2010 12:54
Мнения: 295
Много е хубав модела, но леко отклонение малко си преовеличил с бързината и обсега на самолета.
Performance
* Максимална скорост: 630 km/h (391 mph)
* Обсег: 835 km (520 mi)
* Максимална височина: 11,000 m (36,080 ft)
* Набиране на височина: 16.1 m/s (3,150 ft/min)
* Тежест върху крилата: 225 kg/m² (46 lb/ft²)
* Мощност: 430 W/kg (0.26 hp/lb)
Има подобрени версии на този модел, които са развивали скорост от 700 км/ч.
Поликапров започнал предваритенлно разработка върху две подобрени версии на I-185 Февруари 1943г. I-187 имал M-71F двигател с мощност 1,640 kW (2,200 кс.), четири 20 mm оръдия, осем RS-82 ракети и максимална скорост приблизително 710 км/ч (441 мили). I-188 използвал подобрен M-90 двигател с 1,552 kW (2,080 кс) и използвал същото въоръжаване като I-187, въпреки че тялото на самолета е по-тънко от това на I-187 поради по-тънък двигател.
ПП. Повече информация тук


Последна промяна от iioonnii на 31 яну 2011 11:32, променено общо 3 пъти.

Нагоре
МнениеПубликувано: 31 яну 2011 11:05 
Извън линия

Регистриран на: 20 окт 2008 20:01
Мнения: 608
Цитат:
Много е хубав модела, но малко отклонение малко си преовеличил с бързината и обсега му
Performance

* Maximum speed: 630 km/h (391 mph)
* Range: 835 km (520 mi)
* Service ceiling: 11,000 m (36,080 ft)
* Rate of climb: 16.1 m/s (3,150 ft/min)
* Wing loading: 225 kg/m² (46 lb/ft²)
* Power/mass: 430 W/kg (0.26 hp/lb)
Има подобрени версии на този модел, които са вдигали към 700км.
Polikarpov began preliminary design of two updated versions of the I-185 design in February 1943. The I-187 had a M-71F engine of 1,640 kW (2,200 hp), a bubble canopy, four 20 mm cannons, eight RS-82 rockets and an estimated maximum speed of 710 km/h (441 mph). The I-188 used an improved M-90 engine with 1,552 kW (2,080 hp) and used the same armament as the I-187, although the fuselage was slimmer than that of the I-187 because of the slimmer engine.
ПП. Повече инфо тук

А сега АКО ОБИЧАШ преведи всичко на български - и наблегни на първите два реда!


Нагоре
МнениеПубликувано: 31 яну 2011 18:54 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 28 окт 2008 20:26
Мнения: 486
Това приятелю ,че се ровиш и проверяваш е добре. :thumright: Но е желателно да се подсигуряваш поне с 3 источника,и(по тази тема беше спорено вече)е желателно за руски машини да ползваш руски источници, а за западни-англоговорящи-особено ако владееш съответния език.Иначе ще научиш,че германците са били разбити при Ел-Аламейн и са били унищожени от летящи крепости и Мустанги и Спитфайър-и. :D
А сега сериозно-ако руския по някаква причина не ти е проблем ползвай един от най-големите авиационни портали:airwar.ru.На 20.11. 1942г И-185 започва държавни испитания с мотор М-71,на 15.12.42 летеца Стефановский развива 680км/ч въпреки претоварения с 85кг самолет и постояните прегрявания и проблеми с двигателя.На отделни "площадки"самолета достига 708км/ч и това въпреки не височинните свещи и постоянните проблеми с карбуратора АК-71ВП .
За повече инфо:http://www.airwar.ru/enc/fww2/i185.html

_________________
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 31 яну 2011 20:19 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 19 дек 2010 12:54
Мнения: 295
Проблема е, че уча руски пък нищичко незнам... :roll: Хмм, незнам къде са били разбити не съм на 100% запознат с историята на втора световна война.
ПП. Проверявам за всеки самолет, който го чувам за пръв път и успех с модела очаквам да го видя завършен. :thumright:


Нагоре
МнениеПубликувано: 31 яну 2011 21:04 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 мар 2008 09:16
Мнения: 180
Местоположение: далече
Давай, Миро, давай!
:bounce: :bounce:
Не много известен самолет на много известен конструктор,
обещавам да се свържа с единомишленици в Украйна и да
"заискам" повечко информация.
Ако има спорни въпроси относно превод - руски, украински, английски,
немски или африкаанс,аз съм насреща. :biggrin:

_________________
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 20 фев 2011 20:09 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 28 окт 2008 20:26
Мнения: 486
Ето снимки на модела от дърво, който бях изработил преди много години. Сравнявайки го с пластмасовия, за себе си бях приятно изненадан, че съм успял да спазя основните пропорции, въпреки че съм го правил от немащабиран чертеж. :pirat: Преди 2-3 години в пристъп на слабост към този модел бях започнал да го преработвам. Затова го бях разглобил, но след закупения на Арт модел, това със сигурност няма да се случи вече. :puke:

Изображение Изображение

_________________
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 20 фев 2011 21:01 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 02 фев 2009 20:34
Мнения: 1104
Местоположение: В.Търново
Тоя пристъп бая те е държал май? :biggrin:

_________________
Изображение Аз съм гъба отровна!
Изображение Изображение


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 9 мнения ] 

Всички времена са UTC+03:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker