Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 06 мар 2021 00:13

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 68 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 5 Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано: 06 май 2012 16:20 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 01 дек 2011 15:43
Мнения: 179
Местоположение: Владая, София; Стара Загора
Здравейте на всички. Ще представя на вашето внимание изработването на моя трети модел. Матрицата е на PM Models Messerschmitt Me-328 V1/V2 Glider. Моята идея е да го направя по-опасен-за целта добавих картечници и изработих подобия на импулсно-реактивни двигатели Аргус. След като се порових из мрежата намерих доста материали за модела и различните версии. Стремежа на немците е бил да се създаде малък, бърз, евтин и с добра аеродинамичност паразитен изтребител, който да е закрепен на гърба на бомбардировача и при забелязване на вражески самолети да се отделя и атакува врага. След приключване на мисията се приземява на приятелска територия.

Моделчето се състои от 15 части, изляти от сравнително добър материал. Детайлност липсва, но предвид цената е разбираемо. Лично аз имам няколко модела от PM Models, на които изпробвам различни техники и се уча върху тях. Мога да заявя, че ми е доста приятно да ги работя, т.к. правя доста доработки по тях и всеки път научавам по нещо ново.

Както казах това ми е третият модел и се надявам да ми помогнете със съвети и идеи в изработването и най-вече боядисването и състаряването на модела.

Сега ето и малко снимки:

Изображение

Това е снимка на варианта на самолета, който ми е образец. Поради някои различия на варианта, с който разполагам аз и този прототип няма да правя този модел, а някакъв хибрид между V1 Glider и A1. Различията са по-забележими на ето тази рисунка:

Изображение

За да доближа моят модел до този задвижван с двигатели изработих от дюбели, предният край запуших с марля и залях с Loctite Gel(имитация на решетките на всмукателните клапани), а задния запуших със сачма 4,5 за въздушна пушка. Така си направих две подобия на импулсни двигатели Аргус :) Добавих две картечници изработени от игли на спринцовки. Мисля да изработя колани за пилота, от други останали модели имам заден колесник(от Messerschmitt Bf-109, ограден в черно на снимката по-долу), който още не съм решил как да добавя-дали да го срежа и направо да залепя или да направя прорези на корпуса и да подпъхна колесника. Както се вижда от снимката и рисунката гумата е наполовина видима. За издатината на корема(ска за приземяване) ще използвам частта оградена в черно на снимката по-долу. Научих и изпробвах един метод за изработка на антена-от игла за спринцовка за МАНТУ(възможно най-тънките) и изолация на кабелче от шина на хард диск. По този метод ще направя и антената. Тъй като модела няма приборно табло съм решил от инструкцията за боядисване на Bf-109-ката да копирам русунката на таблото на ксерокс, да я изрежа със скалпел и да я залепя на таблото на модела. След това да лакирам и...готово. Знам, че модела ми исторически няма да е коректен, но все пак това е експериментален модел, което ми дава свобода на действия :)

Изображение

Ето снимки на самият модел и нещата, които съм направил до момента:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

След като се монтират на държачите дупките не се виждат въобще. Самата пластмаса е еластича, а и дупките умишлено съм ги направил по тясни, за да уплътняват добре след монтажа ;)

Дайте ми съвет относно:
1. Освен коланите дайте идея как още да поразчупя изгледа на седалката? Нещо лесно, защото така или иначе като затворя кабината няма да се вижда много.
2. Как да монтирам колесника-да го срежа на половина и да го залепя или човъркам двете половина за да го пъхна и да се вижда само половината? Ако ще се реже от тялото на самолета как да го направя по-лесно и сигурно, да не взема да издялкам повече от колкото трябва?

_________________
"It is better to live one day as a lion, than thousand years as a sheep" Latin Proverb
Изображение
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 06 май 2012 20:40 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 авг 2008 23:10
Мнения: 1051
Becko84 написа:
1. Освен коланите дайте идея как още да поразчупя изгледа на седалката? Нещо лесно, защото така или иначе като затворя кабината няма да се вижда много.
2. Как да монтирам колесника-да го срежа на половина и да го залепя или човъркам двете половина за да го пъхна и да се вижда само половината? Ако ще се реже от тялото на самолета как да го направя по-лесно и сигурно, да не взема да издялкам повече от колкото трябва?

Изображение
Задното колело, чиято ос е вътре в корпуса, можеш лесно да монтираш, като с подходяща тясна пила изпилиш двете половини на тялото там, където е колелото. В получения отвор пъхваш колелото - можеш дори и ос да му изработиш. Ако е само отрязано и залепено стои малко изкуствено. Използвам снимка от модела на сина ми (който той представи във форума) със същото елементарно изпълнение:
Изображение
Като пример за инструментното табло и седалката по-скоро вземи някой от ракетните самолети на Луфтвафе, а не Ме-109, който е със значително повече инструменти и детайли. За сравнение Fi-103R:
Изображение
Макар на боксарта да не се вижда нищо подобно, но ми се струва, че облегалка за главата на пилота би била подходяща в случая. Изобщо нещо подобно на Ме-163 няма да е далеч от истината:
Изображение
Имам снимка на Ме 328В (с двигателите под крилата, а не както е на цветния профил) и там се вижда още някой детайл, но не мога да я намеря веднага - ще я пусна по-късно.

_________________
De gustibus et coloribus non est disputandum!
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 06 май 2012 23:46 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 01 дек 2011 15:43
Мнения: 179
Местоположение: Владая, София; Стара Загора
Благодаря ти много за съвета за колесника и за снимките. Това с пилата въобще не ми мина на ум, а реално е най-лесният и удачен вариант.

Таблото на 109-ката въпреки, че е в същият мащаб е доста по-голямо от мястото, което имам на 328-цата. Мислех да режа и махам излишното, но се сетих, че имам Me-163 Komet и мога да ползвам рисунката на неговото приборно табло от инструкцията.

Идеята за облегалката за главата на пилота я приемам. За нея имам два варианта-да си я направя от кит(Mr. WhitePutty) или да ползвам някое парче от литник или друга част с подходяща форма. Ще трябва да видя какво имам.

Мерси колега :thumleft:

_________________
"It is better to live one day as a lion, than thousand years as a sheep" Latin Proverb
Изображение
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 07 май 2012 03:03 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 авг 2008 23:10
Мнения: 1051
Ето я обещаната снимка - интересно, че я открих в книга за Fi-103R :roll: .
Изображение
Ската се вижда в детайл, ако решиш да си играеш с нея и я направиш отворена + количката с 2 колела. Това е вариантът, който е излитал, теглен с буксир, но предполагам, че и на другия вариант ската е била същата.
В същата книга (отново изненада за мен :roll: ), открих и тази снимка:
Изображение
Мисля, че точно това е вариантът, на който пусна снимка отначало. Самолетът има доста елегантна линия - кабината и гаргротът ми напомнят за Маки "Велтро". Представям си го, как би изглеждал с по-дълги крила и двигатели от Ме-262 под тях, както и с нормален колесник. Би станал добър "What If"-проект :thumright: .
В кокпита (и на двете снимки) се вижда и някакъв прицел май(? :roll:).
На твоята и на втората снимка по-горе, в предната част на самолета има нещо, което стърчи встрани и хвърля сянка назад върху тялото. Това е мисля малък електрогенератор с перка (по един от всяка страна), който именно отличава моторизирания вариант от планера. Има го на цветния профил, както и на тази схема, при която пропорциите на самолета са сгрешени, но очевидно е от същия тип. Генераторите се падат зад оръдията, които вече си монтирал, тъй че при желание можеш да ги добавиш.
Успех по-нататък! :thumright:

_________________
De gustibus et coloribus non est disputandum!
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 07 май 2012 09:48 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 01 дек 2011 15:43
Мнения: 179
Местоположение: Владая, София; Стара Загора
Последната снимка и линка, които си показал ще са ми от голяма полза :thumleft: Много се рових, но не съм ги намирал.

Ската ще я правя прибрана. Ще напластя кит и докато е още мокър ще сложа отредената за ска част. Като изсъхне ще мина с шкурка. Ще направя със скалпел леки прорези между кита и фюзелажа, и като мина после с мръсна смивка си мисля, че ще се получи добре. По-лесно ще ми е така :roll: А и съм решил да е варианта паразитен изтребител. Имам един Me-262, но ми иска да не го разкоствам :)

Генераторите от двете страни имам някаква идея как да ги изработя, но само телата. Перките идея си нямам как и от какво да ги издокарам. Толкова са ми уменията и инструментите :oops:

Прицел мисля, че ще успея да измайсторя от някой литник, но не съм сигурен дали ще успея. Ако пространството между таблото и фанара е малко имам чувството, че няма да мога да изработя толкова малък детайл. С доста въображение, пилене, напасване и шкурене ще се опитам.

Благодаря ти за съветите и снимките. Вече имам идеи, по които да работя. Тези дни следва работа :salut:

_________________
"It is better to live one day as a lion, than thousand years as a sheep" Latin Proverb
Изображение
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 07 май 2012 17:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 авг 2008 23:10
Мнения: 1051
Снимките ги копирах от една моя книга (която, както споменах, даже не е за този тип самолет), а схемата е от този руски сайт - прегледай го, ако не го знаеш.

_________________
De gustibus et coloribus non est disputandum!
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 09 май 2012 10:28 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 01 дек 2011 15:43
Мнения: 179
Местоположение: Владая, София; Стара Загора
Снощи боядисвах седалката и цялата вътрешност на модела, поставях еца и направих една доработка. Като гледах как ще стои вътрешността на кабината ми се стори, че е някак си неестествена. Все едно пилота стои в някакъв варел, стените остават много навътре и пространството стоеше празно. При такова положение лостчетата и другите прибори, които са по стените от ец комплекта въобще нямаше да се виждат. И ме озари идеята да ползвам ауспусите от 109-ката. Изпилих ги до някъде и ето какво се получи:

Изображение

Изображение

Като напаснах и поставката със седалката, кабината придобива по-реалистичен вид, а и страничните прибори ще се виждат. Тук съм боядисал с тъмно сиво.

Изображение

Изображение

Работата с еца бе...и трудна и забавна ;D Нямам хубава пинцета с искревени заострени върхове, ами бачкам с една за вежди :-X Лошото е, че вече нямам грам лев за да си купя пинцета. Благодарение, обаче на новите ми четчици от 0000 до 0, боядисването на коланите беше като детска игра. Обедих се, че трябва да отделям пари не само за модели ами и за инструменти. Имам около 20 модела, а бачкам с каквото ми падне :D И те така :D Опитах се да придам на коланите естествено падане по седалката. Те бяха за по-голяма седалка и стана малко претрупано, но на мен лично ми харесва.

Изображение

Изображение

Тук поставих и онези метални пътъчета ;D Всичко това почти без помощта на пинцета. Боята я полагах на тънки слоеве, разредена с пауза между слоевете, но на снимката стои грапава. В действителност не изглежда чак така :)

Преди да бях започнал кабината се заиграх малко с "двигателите". Реших, че ако нямат някакви отвори ще изглеждат като дървета. Ето какво им направих:

Изображение

Изображение

Знам, че не са станали идеални, но толкова мога. С една подострена часовникараска отверка(моят ръчен дрил) правих малки дупчици и след това с островръх скалпел прорязвах отворите. На единият двигател средната част се счупи и станала мазало. Но с упоритост и мерак успях да оправя нещата. Като засъхна лепилото(течен Локтайт) с една много намокрена шкурка 800 и 1000 загладих цялата лицева част. Маскирах тялото с тиксо(не обикновенно ами моделистко, че с обикновенното всичко се цапа) и боядисах с Хумброл Алуминиум. Разредих боята и сложих забавител, но от близо пак стои зърнеста повърхността. Дано с фина шкурка успея да я загладя. Направи ми впечатление, че върху дюбела боята не хваща и ми трябваха два слоя боя само за да получа добра повърхност за следващите слоеве.

Ами за сега е това. Ако днес вали и не ходя да тренирам ще боядисам и залепя страничните прибори и лостчета.

П.С. Извинявам се за качеството на снимките, но са правени с телефон и настолна лампа. Ех пари, пари...

_________________
"It is better to live one day as a lion, than thousand years as a sheep" Latin Proverb
Изображение
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 09 май 2012 11:42 
Извън линия
Администратор
Потребителски аватар

Регистриран на: 29 окт 2008 17:57
Мнения: 2679
Местоположение: София
Боите акрилни ли са?

Becko84 написа:
...Разредих боята и сложих забавител, но от близо пак стои зърнеста повърхността...
А грапава ли е на пипане или само изглежда зърнеста?


Нагоре
МнениеПубликувано: 09 май 2012 12:43 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 01 дек 2011 15:43
Мнения: 179
Местоположение: Владая, София; Стара Загора
Да, боите са акрилни. Имам и купувам само акрилни.

Ivo hobby написа:
А грапава ли е на пипане или само изглежда зърнеста?


Ами по-скоро зърнеста.

_________________
"It is better to live one day as a lion, than thousand years as a sheep" Latin Proverb
Изображение
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 09 май 2012 21:52 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 авг 2008 23:10
Мнения: 1051
Кокпитът изглежда добре така. :thumright:
Becko84 написа:
Преди да бях започнал кабината се заиграх малко с "двигателите". Реших, че ако нямат някакви отвори ще изглеждат като дървета...

Не мога да разбера каква точно част от двигателите си направил от дюбели. :scratch: И какви са тези отвори отзад? :scratch: :scratch:
От снимките по-горе и от други подобни ми се струва, че двигателите изглеждат по 2 начина: с или без челни обтекатели. Без обтекатели са при варианта, където са окачени под крилата, а при твоя самолет са с по-аеродинамичната форма. Ето как изглежда моделът на самолета ти, изпитван в аеродинамичен канал ( :!: :idea: окачването на двигателите към тялото и под хоризонталните стабилизатори се вижда добре):
Изображение
Струва ми се, че твоите "дюбели" не са съвсем със същата форма и големина. По-къси ми изглеждат, а и коничната част в средата я няма. Мисля си, че ако копираш двигатели от V-1 ще си по-близо до истината. Ако греша, ме поправи. :roll:
Ето същият двигател, даже обтекателят отпред е в естествен метал, както е на оригиналните снимки на твоя самолет:
ИзображениеИзображение
Отзад двигателят изглежда като кюнец и нищо друго. Отпред обтекателят е заоблен. В средата има коничен преход.
Не разполагам с точни чертежи, но ето мащабни схеми:
Изображение
Които "фотошопирани" с една от по-предните снимки дават това:
Изображение
Според данните за ракетата (не съм я мерил, само съм я виждал на живо ;) ), дължината на двигателя е 3660 мм, най-големият диаметър е 565 мм, а диаметърът на соплото е 390 мм. Отворът отпред е приблизително 410-415 мм. Сиреч дължина=50,8 мм и диаметър=7,8 мм (на най-дебелата част) в мащаб 1:72.
А ето тук или тук има чудесен "уокараунд" на V-1, с гигантски снимки.
Мисля, че си струва да пипнеш малко повече "моторчетата", за да стане птичето по-читаво.

_________________
De gustibus et coloribus non est disputandum!
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 10 май 2012 10:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 01 дек 2011 15:43
Мнения: 179
Местоположение: Владая, София; Стара Загора
Напълно съм съгласен с теб, че ако се заиграя с двигателите ще стане мнооого по-добре. Ще трябва да видя какво мога да направя, но от самото начало двигателите ме мъчат най-много. Просто колкото и да се мъчех да намеря от какво да ги направя за да са по-реални винаги стигах до сламка или дюбелите в гаража :| Те са в никаква форма сравнени с чертежите и снимките :shaking:

С дюбелите правя целият двигател. Това, което съм боядисал в Алуминиум и е с отвори е предната част на двигателя. Нямаше никакъв друг начин да направя решетката, през която се засмуква въздух. Опитах с марля и течен Локтайт, ама нъц. Ако слагах малко лепило марлята ставаше рехава и се чупеше. За това сложих повече и тя взе, че стана монолитна.

Ще махна единият обтекател(трябва да видя кой), на оцелелият ще се опитам да придам по-аеродинамична форма с пила и шкурка. Ще опитам и да придам конусовидна форма на двигателя с помощта на кит, пила и шкурка. Притеснявам се, че в този случай може да оплескам всичко по тях и по самолета непоправимо. Като знам колко здраво съм залепил обтекателите към корпуса... Другият вариант е да махна и двата обтекателя, да залича следите с пила и шкурка. Да си направя по автентични двигатели и да ползвам плоски пластини от някой литник за обтекатели. Вторият вариант ми се струва по-удачен :scratch:

Ако срежа обтекателите и мина там, където са били с пила и шкурка ще си личи след като боядисам :scratch: ?

Снощи залепих кокпита и затворих фюзелажа.

Изображение

Минах всичко със "суха" четка с акрилна боя Алуминиум. После направих една черна смивка на всичко(включително и седалката, получи се перфектно) с акварелна черна боичка. След изсъхване минах с влажен тампон за уши. Изпъкналите части се измиха и откроиха, а по вдлъбнатините остана боя. Все едно горните обекти хвърлят сянка на тези под тях. Ефекта е невероятен и за минатите със "суха" четка детайли-сребърният цвят се откроява повече, а в същото време не лъщи неестествено.

Обаче забравих да направя отвор за задният колесник. Сетих се чак тази сутрин :silent: Ако пробия малки отворчета с импровизираната ми дрелка, със скалпел разширя отвора и изпиля с пила дали ще се получи? Синът ти така ли направи отвора или предварително беше изпилил от двете страни?

_________________
"It is better to live one day as a lion, than thousand years as a sheep" Latin Proverb
Изображение
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 10 май 2012 19:22 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 авг 2008 23:10
Мнения: 1051
Becko84 написа:
... от самото начало двигателите ме мъчат най-много. Просто колкото и да се мъчех да намеря от какво да ги направя за да са по-реални винаги стигах до сламка или дюбелите в гаража :| Те са в никаква форма сравнени с чертежите и снимките :shaking:

Дюбелите са от ПВЦ и ще ти създават още главоболия при работа с тях. Огледай се за нещо друго, защото си струва труда, а и в началото беше написал, че се кефиш да експериментираш. Ето един пример.
Вчера вечерта си прегледах скрач-бокса (на български: "кутията за драскане" :lol: :lol:) и ето какво открих (линийката е само за мащаб, разбира се):
Изображение
Лъскавата тръбичка е взета от това нЯщо:
Изображение
След като г-н Академика :ugeek: пусна на всеобщо четене историята си, как с шублер в ръка е търсил телескопични антени, цената им на световния пазар скочи и се наложи да си намеря друг, по-еФтин заместител: телескопична показалка с магнит на края. (Между другото, много удобна за търсене на метални предмети, изтървани под масата или под леглото!)
Двете цветни тръбички са от стари маркери.
Черният конус е накрайник от автоматичен молив за еднократно ползване.
Мрежичката е от кухненско сито. Имах сито за пудра захар, което е едно от най-ситните, но съм го използвал цялото, та се задоволих с това.
Двете халкички са от старо, почерняло и ръждясало "колие" (не съм го подарявал на жена си ;) - някъде съм го намерил).
Трите кръгчета ги изрязах със замба от платмасов лист (не ПВЦ!!!, а стирен/стирол).
Преди намирането на горните "вторични суровини" си бях направил чертеж, за да знам какви приблизително размери ще са ми нужни. Все пак има десетки по големина химикали и тръбички, нали ;) . Ето го чертежът, базиращ се на схемите, които поместих в предния постинг (размерите са закръглени за удобство):
Изображение
В последователност, която е произволна и при използването само на цианакрилатно лепило, изрязах, напаснах и слепих отделните парчетии в едно цяло:
Изображение
Формата малко се отклони от чертежа, заради напасванията на отделните елементи, но поне дължината е точно отговаряща на чертежа! :mrgreen:
Отпред и отзад изглежда така:
ИзображениеИзображение
Решетката вътре бе изпълнена по следния начин: първо по-голямо парче от ситото бе залепено на пластмасово кръгче и после излишната тел бе изрязана, като по шаблон
Изображение
След което "решетката" бе натикана вътре в "двигателя".
Тъй като избраният за суровина химикал е бил подлаган дълго време на неадекватни натоварвания в миналото, здравината на материала му е била компрометирана и под натиска на "решетката", "челният обтекател" се пръсна на 4 части :? Последва ремонт, който продължи по-дълго от направата на цялата "джаджа" (по закона на Мърфи), тъй като лепих частите една по една и ги чаках да изсъхнат, преди да добавя следващата.
В крайна сметка шкурката оправи нещата. В момента детайлът е грундиран и съхне.
Двигатели от този тип са произвеждани предимно в подземни "заводи, стари рудници и солници и прочие, много често от концлагеристи или затворници. Има десетки видове с по-високо или по-ниско качество, различаващи се леко по-вид и размери. Аз използвах за "тертип" ей-този модел с двата пръстена, за да не е съвсем гола тръбата отзад:
Изображение
Becko84 написа:
Другият вариант е да махна и двата обтекателя, да залича следите с пила и шкурка. Да си направя по автентични двигатели и да ползвам плоски пластини от някой литник за обтекатели. Вторият вариант ми се струва по-удачен :scratch: Ако срежа обтекателите и мина там, където са били с пила и шкурка ще си личи след като боядисам :scratch: ?

Това е най-доброто, а и може би най-лесното. Ако изрежеш двете цилиндърчета малко по-високо от нужното и после загладиш бавно с фина шкурка, следа няма да остане. А и по модела няма много детайли или примерно разшивка, която да се загуби на това място. Можеш някъде да запълниш с малко лепило или кит ако се наложи. (Фин, самоделен кит става от моделистко лепило + талк/бебешка пудра).
Becko84 написа:
Обаче забравих да направя отвор за задният колесник. Сетих се чак тази сутрин :silent: Ако пробия малки отворчета с импровизираната ми дрелка, със скалпел разширя отвора и изпиля с пила дали ще се получи?

Сигурно. Даденият пример беше една от многото, но лесни възможности.
Успех! :thumright:

_________________
De gustibus et coloribus non est disputandum!
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 10 май 2012 19:50 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 11 авг 2008 15:07
Мнения: 4252
Местоположение: София
CANSO написа:
... от това нЯщо:
...по-еФтин ...
..."джаджа" ...
... "тертип" ...

Лоша работа, Наборе!
Забелязвам, че си започнал да прихващаш "академичният" ми начин на изразяване.
:D :D

_________________
Изображение
Работя бавно! На мен жена ми е казвала да не бързам и да карам, докато свърша!


Нагоре
МнениеПубликувано: 10 май 2012 19:53 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 авг 2008 23:10
Мнения: 1051
Academica написа:
Забелязвам, че си започнал да прихващаш "академичния" ми начин на изразяване.
:D :D

Готвя се за професор, затова... :ugeek:
P.S. Иначе казано: С какъвто се събереш, такъв ставаш! :mrgreen: :mrgreen:

_________________
De gustibus et coloribus non est disputandum!
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 11 май 2012 09:09 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 01 дек 2011 15:43
Мнения: 179
Местоположение: Владая, София; Стара Загора
CANSO ти "уби" всичко детско в мен. Евала, човече, машаала. Сега като гледам твоят двигател ме е срам да покажа моите :oops: Практиката и опита си казват тежката дума, неоспоримо.

Какво направих аз: взех нови дюбели, решетките на радиаторите под крилата на 109-ката от ец комплекта, кит и лепило. Срязах решетките на две, залепих ги с Локтайт за дюбелите и се почна едно мазане, оформяне...Абе голяма играчка. Стигнах до задоволителен вид към 10 вечерта(около 4 часа занимавка). От дадените размери успях да спазя само дължината :oops:

Изображение

Изображение

Като изсъхне хубаво кита, ще се зашкурва за да стане повърхността гладка и да са с еднакъв профил. След това, където се налага ще се запълни с разреден кит и така до получаване на еднакви и с гладка повърхност двигатели. Как ви се струва?

Ако критиката е много няма да си играя да ги шкуря. Ще трябва да търся телескопична джаджа и да си купя сито. Ако ви се струва горе-долу задоволителен вида ще давам напред.

Лично аз смятам, че съм докарал вида на ето тези двигатели(на мен те ми служиха за модел):

Изображение

_________________
"It is better to live one day as a lion, than thousand years as a sheep" Latin Proverb
Изображение
Изображение


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 68 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 5 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker