Форум за стендов моделизъм
http://model.airgroup2000.com/

1/48 Spitfire Mk.IXc early-Stanislav Skalski
http://model.airgroup2000.com/viewtopic.php?f=15&t=6228
Страница 1 от 1

Автор:  venko [ 16 фев 2018 17:46 ]
Заглавие:  1/48 Spitfire Mk.IXc early-Stanislav Skalski

Ами решено е, ще правя птичката на Скалски. Американския също е интересен, но вече правих янки, така че стига им толкоз :)
Изрових и от чекмеджетата един съюзнически пилот на Aerobonus, тъкмо за пустинния климат-с къси гащета:

Изображение

Изображение

Изображение

Автор:  batir 7520 [ 16 фев 2018 19:10 ]
Заглавие:  Re: 1/48 Spitfire Mk.IXc early-Stanislav Skalski

Малко информация от мне. Надявам се да ти е полезна при работата ти върху модела.
http://dox.bg/files/dw?a=64372f45ab
http://dox.bg/files/dw?a=568cafe672

Автор:  venko [ 16 фев 2018 21:52 ]
Заглавие:  Re: 1/48 Spitfire Mk.IXc early-Stanislav Skalski

Благодаря, ще ги прегледам

Автор:  venko [ 14 мар 2018 15:00 ]
Заглавие:  Re: 1/48 Spitfire Mk.IXc early-Stanislav Skalski

Малък проблем със смолния капак на двигателя, за който ми посочи един колега от Aeroscale. Въпреки че пасва добре, е с около 1мм по-дълъг и не знам дали ще може да се коригира, без да се заличи детйла, пък и нитовете се разминават. Мисля да ползвам този от кита, въпреки че е от две части :scratch:

Изображение

Автор:  Ssasho0 [ 14 мар 2018 21:27 ]
Заглавие:  Re: 1/48 Spitfire Mk.IXc early-Stanislav Skalski

Венко, с ново острие срежи най-левия на снимката нит, скъсис 1мм и после залепи нита обратно :)

Автор:  Stefanoff [ 14 мар 2018 23:01 ]
Заглавие:  Re: 1/48 Spitfire Mk.IXc early-Stanislav Skalski

Идеята на тези смолни капаци не е ли все пак двигателят да се представя отворен!? Ако ще е затворен, защо ти е да ползваш смолния детайл ?

Автор:  venko [ 15 мар 2018 06:46 ]
Заглавие:  Re: 1/48 Spitfire Mk.IXc early-Stanislav Skalski

Stefanoff написа:
Идеята на тези смолни капаци не е ли все пак двигателят да се представя отворен!? Ако ще е затворен, защо ти е да ползваш смолния детайл ?


Пластмасовия е от две части и тази линия/снадка в средата дето се получава е почти невъзможно да се изглади, без да се повредат детайлите (някой може и да го направи, но не ми се рискува). Поне от опита на други колеги по форумите. Реалния капак също е цял, затова е идеята на смолния, за улеснение.
Макар че защо не са отляли и пластмасовия цял, не ми е понятно :scratch:

Нищо де, намерих му цаката-съвсем внимателно зашкурих в двата края (в задния повечко) и стана. Ама много внимателно, да не отнесете нитовете :)

Изображение

Автор:  venko [ 15 мар 2018 09:24 ]
Заглавие:  Re: 1/48 Spitfire Mk.IXc early-Stanislav Skalski

Примерно долния капак на двигателя са го направили цял (вдясно), отляво е горния който е от две части. Та тая снадка в средата не трябва да я има на реалния ;)

Изображение

Автор:  Stefanoff [ 15 мар 2018 11:37 ]
Заглавие:  Re: 1/48 Spitfire Mk.IXc early-Stanislav Skalski

Горния капак е от две части, защото както се вижда на снимката има две леви половини, като едната от тях е за друга модификация.
Едуард просто са унифицирали матрицата за да става за няколко модификации.

Автор:  venko [ 15 мар 2018 12:22 ]
Заглавие:  Re: 1/48 Spitfire Mk.IXc early-Stanislav Skalski

Това е ясно, но пак можеше да ги направят цели и да сложат 3 капака или колкото са там модификациите, все тая ;)
Ама както и да е, проблема е решен :)

Страница 1 от 1 Всички времена са UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/