Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 03 фев 2023 14:35

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано: 28 окт 2009 11:49 
Извън линия

Регистриран на: 20 окт 2008 20:01
Мнения: 609
С огромна за мен радост искам да ви представя наскоро завършения свой модел F7F Tigercat на фирмата Италери.Матрицата е на AMT/ERTL,което си го пише по платките.Високо качество заготовка,без дефекти.Което обаче не може да се каже за точността-както на планера,така и на отделните детайли
Разбира се модела е започнат доста отдавна,и някои неща сега бих ги направил по друг начин.Все пак това мисля е най богатия на ръчни доработки мой макет-като се започне със сгъвката на крилото и се стигне до пилоните на ракетите.И най сетне,след почти(или повече) от 3 години моделът най-сетне е завършен!За да не ме метнат сведущите по въпроса,искам да направя някои уточнения:
1во-крилото беше замислено като сгънато.Обаче имаше голям проблем със закрепването му(за което трябваше да помисля в началото),и реших да го оставя така-все едно поглед към оребрението му)
2ро-повечето снимки,които успях да открия предоставяха различен поглед към цветовете-най-вече на шахтите на колесника.Може би трябваше да потърся някакъв документ за стандартните за самолета цветове,но...
3то-за опушванията знам...
4то-Залагам повече на външния вид-кабината не е особено прецизна.Даже хич!
5то-В декалите нямаше НИТО ЕДИН технически надпис,което е странно за Италери.
И 6то-в резултат на всичко това се получи един хибрид между реален и музеен експонат.Въпреки това съм вложил огромен труд-и с всичките доработки-сполучливи или не резултата е приличен...смятам аз.
Прикачен файл:
S7005454.JPG
S7005454.JPG [ 52.72 KиБ | Видяна 1692 пъти ]
Прикачен файл:
S7005480.JPG
S7005480.JPG [ 53.89 KиБ | Видяна 1692 пъти ]
Прикачен файл:
S7005503.JPG
S7005503.JPG [ 61.02 KиБ | Видяна 1692 пъти ]
Прикачен файл:
S7005520.JPG
S7005520.JPG [ 52.11 KиБ | Видяна 1691 пъти ]
Прикачен файл:
S7005518.JPG
S7005518.JPG [ 52.68 KиБ | Видяна 1689 пъти ]
Прикачен файл:
S7005517.JPG
S7005517.JPG [ 32.92 KиБ | Видяна 1689 пъти ]
Прикачен файл:
S7005516.JPG
S7005516.JPG [ 53.68 KиБ | Видяна 1690 пъти ]
Прикачен файл:
S7005515.JPG
S7005515.JPG [ 48.31 KиБ | Видяна 1689 пъти ]
Прикачен файл:
S7005512.JPG
S7005512.JPG [ 51.04 KиБ | Видяна 1687 пъти ]
Прикачен файл:
S7005509.JPG
S7005509.JPG [ 61.62 KиБ | Видяна 1686 пъти ]


Нагоре
МнениеПубликувано: 28 окт 2009 16:32 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 30 май 2006 11:37
Мнения: 629
Местоположение: София
Мммм...Такаммммм......
На мене ,ПЪК ми харесва!Личи си че доста втруд си вложил,похвално.Много не разбирам от ВСВ,което може да вземете под внимание за повърхностната ми оценка.Крилото ми харесва как е станало,само не разбрах какъв е бил проблема да е закрепено на самолета.
Много ми допадна състаряването на самолета,нитчетата се виждат добре,детайлни двигатели,изпипан носов колесник......
....това което не ми хареса е че си допуснал някои от декалите да сребреят,предполагам преди 3 г. не си имал химия за декали.Също така съжалявам че не си доизпипал кабината на фона на всичко останало.Това са моите единствени забележки.
В заключение ще кажа,че самолета получана овации от мен. :salut: :cheers:

_________________
Петко Карамитев


Нагоре
МнениеПубликувано: 28 окт 2009 22:27 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 12 окт 2007 15:35
Мнения: 905
Аз имам (без да се вглеждам) еди- единствен въпрос (засега):
Какво гориво е използвал тоз аероплан и как е имало из технологичните кухини на тялото му, та опушванията от изгорелите газове и замърсяванията около капаците на отворите стоят като засъхнали .... ?!?
Любопитен съм какъв е цветът използван за опушването от изгорелите газиве.


Нагоре
МнениеПубликувано: 29 окт 2009 16:22 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 авг 2008 23:10
Мнения: 1052
Mozart написа:
И резултат на всичко това се получи един хибрид между реален и музеен експонат.Въпреки това съм вложил огромен труд-и с всичките доработки-сполучливи или не резултата е приличен...смятам аз.

Точно тази "котка" на Груман ми е един от най-любимите самолети. Макар да харесвам остроносите дневни изтребители повече от нощните, не мога да не се "накефя" на всеки модел, представящ кой да е от двата типа.

Mozart, не разбрах точно началния ти замисъл за свитите крила:
B Корея само 3 ескадрили на морската пехота са въоръжени с F7F:
VMJ-1 - F7F-3P
VMF(N)513 - F7F-3N
VMF(N) 542 - F7F-3N.
И трите са базирани на сушата. "Tigercat" с прибрани крила си е "бяла лястовица" и единствените подобни, които съм виждал са на борда на самолетоносача "SHANGRI LA", по време на тренировъчни полети.
Нямам представа дали се е случвало, но освен за някакъв по-генерален ремонт, не виждам защо на базиран на сушата самолет ще му отварят и затварят крилата :roll:.
Така, както е показано сега в "сценката", изглежда, като че ли му поправят полукрилото, което може и да е близо до действителността.
Тук обаче ме спохожда съмнението, че никакъв ремонт няма да бъде извършван, докато 300-галоновият резервоар си седи окачен под тялото на самолета и за "гарнитура" няколко бомбенца се търкалят наблизо. ;)
Ако това имаш предвид под "хибрид между реален и музеен самолет", то си прав - в музейна сбирка може и да се види нещо подобно.
Аз лично по бих предпочел някой натоварен с ракети, бомби и резервоари, готов за излитане екземпляр. :o
Не мога да разбера от снимките, краищата на лопатите на витлото заоблени ли са или "отрязани" - трябва да са вторите. В тази връзка виж по-долу снимка на реалния самолет и оцветяването на втулката на витлото.
Изображение
Всъщност последното не е забележка, а само допълнение. :)
Би ли показал и дясната страна на самолета или само ми кажи какъв е серийният номер на машината (ако има декал за него под хоризонталното оперение, както се вижда по-долу при подобен самолет от същата ескадрила).
Изображение
Радвам се, че пусна баш този модел, при това след цели 3 години... :P

_________________
De gustibus et coloribus non est disputandum!
Изображение


Последна промяна от CANSO на 28 авг 2017 18:42, променено общо 1 път.

Нагоре
МнениеПубликувано: 29 окт 2009 17:05 
Извън линия

Регистриран на: 20 окт 2008 20:01
Мнения: 609
Значи...Идеята не е точно за диорама и ситуацията въобще не отговоаря на действителността.Сгъването на крилото го замислих още в началото като...абе просто да се вижда,че може и така-ясно е,че на сушата едва ли са ги сгъвали.Гледайки снимки като тази
Прикачен файл:
f7f3p_andreaskauert.jpg
f7f3p_andreaskauert.jpg [ 87.77 KиБ | Видяна 1537 пъти ]
ми харесаха и червените "тапи" за радиаторите и сложих и тях...абе с 2 думи-доста волности си позволих.Освен това въпросния декал го няма,което е много странно...Втулките на витлото са дадени сребристи....Ами тва е...!Ужас нали? :pale:


Нагоре
МнениеПубликувано: 29 окт 2009 18:18 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 авг 2008 23:10
Мнения: 1052
Mozart написа:
Значи...Идеята не е точно за диорама и ситуацията въобще не отговоаря на действителността.Сгъването на крилото го замислих още в началото като...абе просто да се вижда,че може и така-ясно е,че на сушата едва ли са ги сгъвали.Гледайки снимки като тази, ми харесаха и червените "тапи" за радиаторите и сложих и тях...абе с 2 думи-доста волности си позволих.Освен това въпросния декал го няма,което е много странно...Втулките на витлото са дадени сребристи....Ами тва е...!Ужас нали? :pale:

Хайде, хайде, хубаво си е момчето. На мен определено ми харесва.
Серийният номер го няма, щото байовците-декалопроизводители сигурно не го знаят (снимката по-горе на No.7 е единствената).
Инак идеята да е със сгънати крила (и двете, не само едното!)е хубава, ако ги нямаше техническите трудности, за които пишеш. Само трябваше да го сложиш на парче палуба и толкоз. Е и да му смениш тактическите означения, де. ;)
Изображение

P.S. Според принципа "няма няма"открих ей сега тази снимка.
Изображение

Хем на сушата, хем с прибрани крила. Хем с влекач. Намира се в базата Patuxent River за тестове и изпитания на флота.
Снимката е от по-долното списание.
Изображение
Признавам си, не бях го чел. :oops: :oops: До преди малко....

_________________
De gustibus et coloribus non est disputandum!
Изображение


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 6 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker