Браво!
Снощи го видях но се въздържах от коментар. Имах някъде едно западно списание от 1980- 82 г, където имаше цяла статия за този мъник. Списанието го няма вече, но снимките помня че ги изрязвах и си лепях в "Авиоалбумче".

Трябва да го потърся (ако още го пазя) и ще ги пусна тук. Това обаче, което ми е е набило в съзнанието за този самолет е това, че същият беше огледално гланцов и лъскав. Нито по чернобелите, нито по цветните снимки личеше някаква мръсотия.
Извинявай, но имам три забележки:
1. Малко грубичко ти се е получило пръскането и липсва гланцовото покритие. На места по двата цвята личат полепнали по- едри частици боя. Иначе маскиране се е получило много добре.
2. Състаряването- Поне според мен такова трябва да няма. Що се отнася до подчертаването на разщивката ще си позволя да ти дам един съвет- При "новите" самолети за да се постигне ефект на дълбочина и обем чрез подчертаване на разшивката, би следвало да се използва цвят сходен с основния цвят. Т. е.- Основен бял, подчертаващ бледо сив, с идея охра в него, основен червен, подчертаващ- нещо като бордо, но с идея кафяво в него. Иси казано сходни цвето, не толкова контрастиращи на основния.
3. Обтяжките на полукрилата и колестика. Това са въжета май, не тръби. При твоя сладур са доста дебели и стоят нереално, а и не са добре прикрити в основата при захващането. Това разваля ефекта от идеалната обтекаемост на този "Летящ двигател".

Още веднъж

за старанието и прилежната работа!
