Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 29 май 2020 21:12

Всички времена са UTC+03:00




Създай нова тема  Отговори  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано: 23 окт 2009 01:52 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 30 май 2006 11:37
Мнения: 629
Местоположение: София
И такааа....
Ето ме и мене,отдавна не съм се вясвал, за което мола да ме простите! :sunny:
На ТОА пътнически бомбардировач,странен самолет е 134,е летял баща ми ,преди отдавна,още преди да ги боядисат с тази "новата" ливрея.И поради таз причина го почнах това чудо на съветската пътническа авиация :puke2: Тесен,опашно тежък,невероятно шумен,"икономичен" :biggrin: ,аеродинамичен като руски автомобил :lol: ,поради тази причина много лош планьор.При кацане двигателите са на режим 85%,почти форсаж,отнемеш ли газта...лети ютийке.....Като сравнение 737,или А320 са окло 50-55% газ...и такива ми ти работи,но е КРАСИВ за мен,и много ми допада точно поради тези му недъзи :geek:

Вече съм готов,даже антените са пресни и съхнат още.Първо ще ви позапозная със самият процес на работа,той малко се проточи,поради чичко мързел......
Ето го и Телото...
Изображение
Изображение
Големо жулене падна,и добре че са измислени цианоакрилатните лепила,че без тях не става със смолните модели!
Поиграх си да почертая малко нова разшивка,че русите бяха поспестили разни красотички.
Тука се заиграх с светлините по крилата.Изпилих част от крилото,лепнах му предварително разпробито прозрачно парче със светлинката вътре,и след като изсъхна лепилото го оформих и полерах.
Изображение
Изображение
По време на процеса,майка ми решила да позабърше прах,и с прахта замина стойката на носовият колесник.Аз и без това щях да го преработвам,защото беше прекалено груб,дебел и немащабен.И понеже неволата учи,реших да си направя свой собствен колесник от стари чаркове...и започна рязането меренето и сверяването по снимки....
Изглед отпред
Изображение
Изглед отзад
Изображение
изглед отстрани
Изображение
Туй тенеке не го знам за кво служи :scratch: ,ама и него направих! :rabbit:
Изображение
Основният колесник.....
Изображение
Кабелите са от мъден проводник :lol: ,и там където се захваща в колесника,в същност влиза в малка дупчица, предварително разпробита със свредло 0,2.

Носовият колесник.......
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Основният колесник,все още залепен за импровизирана дръжчичица.... :albino:
Изображение
Изображение

След това се захванах с въпросното тенеке зад гумите на носовият колесник.както казах,ни гу знам за ко туй нящо... :scratch: ...може да е калобран.....като на ладите и москалите едно време.... :lol:
Процедурата по изработка беше мое изобретение.Върху една изрезка от кофичка кисело мляко което ми дават от летището,като вреден труд,залепих три много тънки литни нишки.Залепих го въпросното изобретение да не мърда,и отгоре наложих парче фолие,по-дебело от домакинско.дадеми го един много добър чичко,на предната изложба във военноисторическия...както и да е.отгоре го натиснах хубаво да се огъне по нишките фолиото,след което със свредло 0,3 му направих и въпросните кръгли Отверктия.Пазагънах го и го лепнах на гумите.Готово! :bounce:

Изображение
Изображение
Изображение

А сега вече да си дойдем и на самият самолет! Това е един от самолетите на Бай ви Тоше! LZ-TUG. Танго Юниформ Голф.Демек е бил към АО28.През 2003 е спрян от полети,поради изтичане на ресурса!
Ей го вна.....
Изображение
На тази сминка даже е с държавният герб до предната врата.
Изображение
И......
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Тука се вижда добре крушката в прозрачният оптекател,също така е някой от антистатичните четки.
Изображение
Изображение
Изображение
Тука съм го подпрял с Лопедиум,че по гръб му става лошо и да не се одриска от зор :lol:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Тук се вижда колко е голам в същност този модел.Дребничък идва малко.Ил-18 идва малко по-голам от него и с по широк фюзелаж.С две думи, по -е бил самолет.

Изображение

Пуууу...ебасимуси и ебасимуситу и колко снимки,чак сам си втръснах на себе си :puke2: :puke:

_________________
Петко Карамитев


Нагоре
МнениеПубликувано: 23 окт 2009 02:09 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 30 май 2006 11:37
Мнения: 629
Местоположение: София
Пу че съм отвеян.Забравих да кажа от къде са декалите.От F-decals.Не са много качествени,при по-невнимателна работа се поначупват,щото са от смотан Лазарен принтер....и са френски.... :flower: Също така забравих да кажа че по самолета съм добавил собственоръчно всички антени,антистатици,отворени фарове ,включително и тези от вътрашната страна на обтекателя на основният колесник.Тръбите на Пито отпред,и въобще всички дреболии по фюзелажа.Соплата отзад на двигателите са добавени от мен,щото ги намаше в комплекта.Направени са от същото фолио,от което и "калобрана" на носовият колесник.
Също така самолета е боядисан в бяло и светло сиво,а на места и със сребристо метауизе.... :geek: ...ох издебиласах вече 2ч. минава вече......

_________________
Петко Карамитев


Нагоре
МнениеПубликувано: 23 окт 2009 09:45 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 08 яну 2008 00:32
Мнения: 586
Местоположение: Бургас
Поздравления! :salut: Радвам се като видя модел, който ми носи спомени - това е първия самолет на който съм летял! В края на 80-те години, пътувайки често до София (понеже съм наполовина софиянец), винаги си избирах полет с Ту134 - мисля, че сутрешния му полет беше в 06:40 (билетите за него свършваха първи). Тогава ми се струваше доста комфортен - по това време го сравнявах с Ан-24.
Страхотен модел се е получил, просто никакви забележки. Особено със състаряването и омазванията си се справил много добре. И декалите също са станали екстра (аз си мислех че са на Two-Six).
Още едно чудесно попълнение към колекцията самолети на Балкан!


Нагоре
МнениеПубликувано: 26 окт 2009 09:53 
Извън линия
Администратор

Регистриран на: 11 окт 2007 17:01
Мнения: 1848
Местоположение: Панагюрище
Петкоооо, Птеко, Петкоооо, браво, бре Петко. Накрачи и ти в (както хубаво се нарича по насенски) скрачбилда :D Ке затънеш, помни ми думата :lol: Добър опит за преден калобран ( наистина е калобран, и Су-27 го има, сякаш ще кацат по нивите ) ама лош резултат според мене. Иначе с колесниците добре си се справил. А тия дето са правили декалите що не са направили и емблемата на "Балкан" ?!? Много кофти липсва така! :x

_________________
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 26 окт 2009 19:47 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 29 май 2004 02:34
Мнения: 11
Местоположение: София
Чудесен модел отново . Не е много по темата , но .....мислиш ли да правиш и примерно Балканските 762 и 320 ? 735 вече е готов , а с тия двата ще затвориш ерата дето едно време беше по известна като - А NEW BEGINNING .


Нагоре
МнениеПубликувано: 26 окт 2009 19:53 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 30 май 2006 11:37
Мнения: 629
Местоположение: София
Тия Маскари от Ф-декалс незнайно защо са решили че декалите ще са само за самолет летял само през демокрацията.както всичко символизиращо предишната комунистическа система,и включващо в себе си петолъчка,беше премахнато.Така стана и със самото лого на Балкан!!! Да премахнеш напълно логото,е меко казано несериозно за един национален превозвач.Ама колкото повече пиша,толкова повече се ядосвам и затова преставам в тази посока.
Иначе самолетите след 1991 си летяха просто без кокардата,която символизираше авиокомпанията.
Колкото до калобрана,тук напълно импровизирах,каквото ми дойде на момента,винаги мога да го махна,+това на живо седи по-добре.Наистина е страшно дребен, и за сега не ми идват други идей,как да стане по-добре. :flower:
"Ню бегининга" им го видяхме!Дай боже без още такива!Сега съп подхванал да довършвам един Ил-18,отново на РусЕър.Иначе 762 и А320 не съм предвиждал.Не ме докосват така както старите бараки... :lol: 735 на Балкан,в общи линии ще бъде преработен в 737-700,понеже не ми харесва резултата от това дето се получи.Иначе за да стане 737-500,съм приготвил нове декали на Балкан от Бразилдекалс,и ми предстои поръчка на 735 на Дако-Скайлайн.

_________________
Петко Карамитев


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 6 мнения ] 

Всички времена са UTC+03:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker