Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 18 авг 2019 06:33

Всички времена са UTC+03:00




Създай нова тема  Отговори  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: JPS Lotus 97T - 1/20 Fujimi
МнениеПубликувано: 04 ное 2013 11:56 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3556
Местоположение: Варна
Цитат:
Старта няма да се отлага много, два-три дни за изработване на план за работа и ... квалификация

Няма майтап, модела вече е накълцан :).

Прикачен файл:
IMG_3377.JPG
IMG_3377.JPG [ 220.5 KиБ | Видяна 328 пъти ]


Съдържанието на комплектите е представено в съответния раздел и тема: Начало форум » Бронетехника и автомобили » В кутията » Lotus 97T - Fujimi - 09064 1/20

Цел на проекта - модел на Lotus-97T с който Айртон Сена постига първата си официално призната победа във Формула 1, а именно ГП на Португалия през 1985 г.. В един проливен дъжд, при какъвто днешните принцеси от Ф1 отказват да карат и си чакат в бокса да спре.

Прикачен файл:
b9650869b28de26028dfe6f851d4e5f8.jpg
b9650869b28de26028dfe6f851d4e5f8.jpg [ 224.64 KиБ | Видяна 328 пъти ]


Казвам първата официално призната победа, защото година по-рано, в дебютният си сезон със скромния отбор на Толеман в ГП на Монако в един също такъв кошмарен дъжд във втората половина на състезанието Сена успява да изпревари Прост, но в края на обиколката комисарите прекратяват състезанието и зачитат класирането каквото е било две обиколки по-рано. Така се налага младока (по тогавашните стандарти :)) да почака още една година за победа.

Само опреснително, в модела ще бъдат вложени следните комплекти:

Мащаб: 1/20
Fujimi, 090641, Lotus 97T - пластмасовата основа.
Hobby Design, 02-0160, Detail Up Set: Team Lotus 97T Renault - фотоецвани части
Tuner Model Manufactory, T2M-5008, F1 Harness advanced version B - колани
TABU Design, ,20097 97T, Full Sponsor - пълен комплект декали
TABU Design, ,20098 97T, Carbon Decal - карбонови декали за монокока

Работата, както и при другите ми автомобилни модели ще върви сравнително мудно. Ъпдейти в темата ще има редовно. На всякаква помощна информация и снимки за прототипа и модела ще съм благодарен.

_________________
С уважение: Веселин Пенев


Нагоре
МнениеПубликувано: 04 ное 2013 15:48 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 12 окт 2007 19:18
Мнения: 2627
Местоположение: България, гр. Варна
McVess написа:
В един проливен дъжд, при какъвто днешните принцеси от Ф1 отказват да карат и си чакат в бокса да спре.


:lol: Ами принцеси, развалят им се прическите от влагата. :)

"Да си втори, означава да си първи сред онези, които губят."
Цитата може би ти е познат, едни от най-вдъхновяващите думи, за мен поне!

Ще положиш старание, ясно е и още един модел в колекцията, от тези, които значат нещо за моделиста.

_________________
Can't talk, Got to shoot!!!


Нагоре
МнениеПубликувано: 05 ное 2013 08:21 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3556
Местоположение: Варна
Нещо не можах да си изясня в каква последователност да подхвана модела и почнах да пощипвам от всякъде.

Отрязах масления радиатор на скоростната кутия, понеже имам ецван в комплекта, който ще добавя накрая:

Прикачен файл:
IMG_3420.JPG
IMG_3420.JPG [ 213.84 KиБ | Видяна 288 пъти ]


Гледайки снимки на двигателя и окачването, този път реших че май ще е по-добре да го сглобя почти изцяло и след това да боядисвам. Можа накрая да съжалявам.

Прикачен файл:
IMG_3427.JPG
IMG_3427.JPG [ 173.79 KиБ | Видяна 288 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_3428.JPG
IMG_3428.JPG [ 148.07 KиБ | Видяна 288 пъти ]


На пластмасовите глави на двигателя има "бродирано" Gordini Renault, който заличих. В ецвания комплект се предлагат табелки и за Renault Sport. Снимки на двигатели от 1985 обаче намирам и за двата мотора (двигателя е един и същ, разликата е във фирмата, която извършва подготовката на двигателя за състезанията). Засега не мога да намеря конкретно доказателство какъв точно е бил по време на ГП на Португалия. Ще подготвя и двата вида табелки и се надявам докато му дойде времето да си изясня нещата.

Прикачен файл:
Formel-1-Motor-V6-Renault-1985-articleTitle-ccb5b9b1-507916.jpg
Formel-1-Motor-V6-Renault-1985-articleTitle-ccb5b9b1-507916.jpg [ 64.51 KиБ | Видяна 288 пъти ]
Прикачен файл:
lotu-97t-good-2012-2.jpg
lotu-97t-good-2012-2.jpg [ 220.18 KиБ | Видяна 288 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_3429.JPG
IMG_3429.JPG [ 192.79 KиБ | Видяна 288 пъти ]



Префасонирах и задното крило. Отрязах вертикалните елементи, които са сравнително дебели, замених ги с метални и сглобих всички части, с изключение на основата и една щанга, които ще добавя след карбоновите и другите декали.

Прикачен файл:
IMG_3421.JPG
IMG_3421.JPG [ 134.62 KиБ | Видяна 288 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_3422.JPG
IMG_3422.JPG [ 171.35 KиБ | Видяна 288 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_3423.JPG
IMG_3423.JPG [ 127.89 KиБ | Видяна 288 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_3424.JPG
IMG_3424.JPG [ 124.01 KиБ | Видяна 288 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_3425.JPG
IMG_3425.JPG [ 142.91 KиБ | Видяна 288 пъти ]

_________________
С уважение: Веселин Пенев


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 3 мнения ] 

Всички времена са UTC+03:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
cron
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker