Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 14 дек 2017 17:13

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 287 мнения ]  Отиди на страница Предишна 115 16 17 18 19 20 Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано: 12 сеп 2016 11:38 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 09 сеп 2011 10:48
Мнения: 496
Местоположение: Велико Търново
Славяне, Роланд на работа не ходи :compress: И кога все пак успява толкова не ми е ясно :bounce:
Тоя модел не го бях виждал. Изглежда много по-добър от Пегаса. Направо убива :salut:
Апропо, в нашия правилник за 2015 не видях нищо за C-3D :scratch:
А в Русия и лежерната АВРОРА на С.Беляев е оценявана в тоя клас.

_________________
Nobody’s perfect … except the Captain!
Йордан Яйманов


Нагоре
МнениеПубликувано: 12 сеп 2016 15:47 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 28 ное 2008 18:48
Мнения: 1061
Местоположение: Силистра
Модела не е на Роланд, прилича ми на чешкото Саламаднре. Може да е от същия автор.
Правилника от 2015 е само за наша вътрешна употреба. Според действащия международен правилник, С3-Д е част от кораб, там са разрезите, адмиралтейките и недовършените (само на корпус). Дори и да не е боядисан отива там. С3-Б е за небоядисани, но цели кораби.

_________________
Славян Нарлев BG-136

Ноевия ковчег е направен от любител, професионалистите са построили Титаник.


Нагоре
МнениеПубликувано: 13 сеп 2016 00:15 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 07 апр 2013 20:56
Мнения: 64
Местоположение: Стара Загора
j yaymanov написа:
Мисля си по-скоро за полутон, който може да се получи по най-мързеливия начин –
естествено състаряване на атмосферно въздействие



Напълно подкрепям решението. От личен опит.

Извинявам се за снимката , дали се вижда но разликата м/у двата детайла е 3 месеца. ;) Ствола на оръдието е опипан с много потни ръце! ;)


Прикачени файлове:
Оръдие  О.К..jpg
Оръдие О.К..jpg [ 278.74 KиБ | Видяна 837 пъти ]

_________________
Петко Петков
бивш BG -23 -13 :D ;)
Нагоре
МнениеПубликувано: 19 сеп 2016 21:12 
Извън линия

Регистриран на: 11 апр 2012 22:43
Мнения: 71
моя грешка извинете ако стане като на снимка 4-4 ще е идеално


Нагоре
МнениеПубликувано: 07 дек 2016 15:29 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 09 сеп 2011 10:48
Мнения: 496
Местоположение: Велико Търново
Нещо и за моя отчет.
Очаквам повечето от Вас да недоумяват от описанието, а малцинството знаещи колеги моля да внесат малко яснота,
след като престанат да се превиват от смях :lol:
Частично ми извинение е, че и ингилизите не са съвсем наясно с тая терминология :compress:

И тъй, разказ по картинки за първите три снимки:
Последна корекция (не е особено видима, но е направена) на страничните ограничители на бушприта (Bollard Timbers), които са всъщност
видимата част на вертикалните дъски от двете страни на форщевена.
После накъдрената тъмнокафява дъска върху най-горната крива жълта дъска на носовата структура (Main Rail), която е наречена просто
False Rail и има задача „to receive the running rigging of the headsails”, за което има направляващи (fairleads).
Не са залепени още стърчащите черни криви клечки, известни на британски с имената Bumpkin, Bumkin или Boomkin, на който както му харесва.
И накрая лодките „три в едно”. Само най-горната (дълга 108 мм) е с пейки.
Както се вижда, тая композиция няма нищо общо с известната песен по БГ радио :bounce:


Прикачени файлове:
251.jpg
251.jpg [ 92.48 KиБ | Видяна 629 пъти ]
252.jpg
252.jpg [ 100.94 KиБ | Видяна 629 пъти ]
253.jpg
253.jpg [ 87.8 KиБ | Видяна 629 пъти ]
254.jpg
254.jpg [ 110.28 KиБ | Видяна 629 пъти ]
255.jpg
255.jpg [ 130.13 KиБ | Видяна 629 пъти ]
256.jpg
256.jpg [ 107.87 KиБ | Видяна 629 пъти ]
257.jpg
257.jpg [ 106.64 KиБ | Видяна 629 пъти ]
258.jpg
258.jpg [ 111.79 KиБ | Видяна 629 пъти ]
259.jpg
259.jpg [ 141.14 KиБ | Видяна 629 пъти ]

_________________
Nobody’s perfect … except the Captain!
Йордан Яйманов
Нагоре
МнениеПубликувано: 07 дек 2016 23:24 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 28 ное 2008 18:48
Мнения: 1061
Местоположение: Силистра
Съвсем приятелски съвет. Бодни със шило съвсем лекичко (да има) малко пиронинг и по лодките. Пробвай на нещо странично. Само маркиране със шило и после пълниш с какао или кафе даречем, съвсем лекичко, защото е много дребно. Ще станат съвършени. Аз на Зюмбюла не го направих и съжалявам.
Апропо, това не съм го виждал при колеги, но аз не бях виждал и много други неща, дето ги виждам в тази тема. Да гледат и да се учат.
Гледай от Chaloupe Armee en Guerre 1834. Там се вижда съвсем ясно.
Успех Данчо.

_________________
Славян Нарлев BG-136

Ноевия ковчег е направен от любител, професионалистите са построили Титаник.


Нагоре
МнениеПубликувано: 08 дек 2016 15:32 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 09 сеп 2011 10:48
Мнения: 496
Местоположение: Велико Търново
Означението на въпросните елементи на английски.
Отбележете, че гредата Bumpkin се крепи в две точки (според 74 Gun Ship, Vol. 2, стp. 20), показани със стрелките Bolts:
един на False Rail отпред и чрез квадратната метална скоба отзад, ковната към бимсата (Collar Beam) отдолу – и не се вижда.
Затова в задния им край гредите ще са само залепени.
За тая френска конфигурация и период всяко друго нещо е от лукавия.

snarlev написа:
... не бях виждал и много други неща, дето ги виждам в тази тема...

Ех, че ме засили :lol:

Найлинг и на малка лодка не е невъзможен. На подобна ширина на дъската бодох двоен тегел по щурвала.
А на Chaloupe Armee пироните са по един на дъска към всеки шпангоут, бодени шахматно.
Ще направя проба. Ако се получи, и рамка с водачи за разметка – измислих я набързо :D


Прикачени файлове:
260.jpg
260.jpg [ 124.04 KиБ | Видяна 590 пъти ]

_________________
Nobody’s perfect … except the Captain!
Йордан Яйманов
Нагоре
МнениеПубликувано: 10 дек 2016 17:10 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 04 окт 2012 15:17
Мнения: 346
Местоположение: Стара Загора
Данчо, найлинг по лодки не съм виждал и не знам дали е необходим, но по няколко пирона на седалките на лодките може да удариш.
Галюна ти е перфектен !!!
:salut:

_________________
Любомир Ненов - BG27
http://www.NenovTechnic.eu/ - ХОБИ ОНЛАЙН МАГАЗИН


Нагоре
МнениеПубликувано: 10 дек 2016 23:32 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 28 ное 2008 18:48
Мнения: 1061
Местоположение: Силистра
Любо, и аз не съм виждал найлинг по лодки. Но нали е ясно че не са били лепени. А не бях виждал и обшивка от два цвята дърво снадени по водолинията. Нали...

_________________
Славян Нарлев BG-136

Ноевия ковчег е направен от любител, професионалистите са построили Титаник.


Нагоре
МнениеПубликувано: 02 яну 2017 18:05 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 09 сеп 2011 10:48
Мнения: 496
Местоположение: Велико Търново
С пожелание към всички колеги за повече красота и успешни модели през Новата 2017! :santa:

На вътрешната снимачна площадка малко ситни елементи.
Капаци на предните два оръдейни порта – правени са по извивката на корпуса.
Зверски криви са и няма как иначе. Като ги вирна под ъгъл 45° ще се вижда основно вътрешната част.
Архаичните пушкала sea howitzers изглеждат странно, но това е чертежът. За тях не намерих информация в нета.
Лафетите им са като на същински каронади, дотук са готови горните (плъзгащи се) части.
Ще бъдат 4, заложих 6 за всеки случай. Едната бройка вече отпадна, предстоят още квалификации. :pirat:
Площта на тая част на лафета е 0.85 кв.см. С общо 26 детайла дотук, ще бъдат добавени още три – винт с ухо отгоре и направляващо стебло отдолу.
За да се изчисти статистически, 29 детайла на 0.85 кв.см прави 34 детайла на кв. см.
Сега разбирам с какво се захващат колегите от разделите авио- и бронетехника :salut:

А по повод статистиката ето и комуникация от фейса:
- „България е трета с най-бърз ръст на доходите в ЕС.Пред нас са единствено Румъния и Чехия”
- Проф. Тянко Йорданов казваше "Колеги, много внимавайте със статистиката, защото 400% нарастване на ж.п. линиите в Албания са само 80 км."
- Мдаааа....Отивам в катедрата да видя колегите. На вратата - плакат:
”Статистиката е като бикините. Показва много, но не всичко...” :compress:


Прикачени файлове:
260.jpg
260.jpg [ 74.3 KиБ | Видяна 426 пъти ]
261.jpg
261.jpg [ 52.98 KиБ | Видяна 426 пъти ]
262.jpg
262.jpg [ 53.53 KиБ | Видяна 426 пъти ]

_________________
Nobody’s perfect … except the Captain!
Йордан Яйманов
Нагоре
МнениеПубликувано: 02 яну 2017 23:17 
Извън линия

Регистриран на: 11 апр 2012 22:43
Мнения: 71
За много години на Вас семейството и на всички моделисти в този форум . Не търся дребнави заяждания но ключалката на капака на порта би трябвало да я обърнете на увеличение на снимката се вижда много как не е запоена едно просто обръщане би оправило нещата .Пак казвам просто ми направи впечетление иначе всичко друго е връхтът :D


Нагоре
МнениеПубликувано: 03 яну 2017 10:46 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 28 ное 2008 18:48
Мнения: 1061
Местоположение: Силистра
За много години колеги и успех на всички.
Колега Томба, въпроса ти ме праща в размисъл, Йордан на какви подробности е обърнал внимание. Капака ще е "вирнат" нагоре и това дето е леко отворена пантата ще остане към корпуса и няма да се вижда. Ако трябва да съм честен, аз щях да го направя както ти каза и после щях да го правя още веднъж.
No comment! :salut:

_________________
Славян Нарлев BG-136

Ноевия ковчег е направен от любител, професионалистите са построили Титаник.


Нагоре
МнениеПубликувано: 03 яну 2017 19:15 
Извън линия

Регистриран на: 11 апр 2012 22:43
Мнения: 71
именно за това обърнах внимание защото при толкова перфектно направен модел дребните недоправици :) моя си думичка де дразни лаиците като мен кво остава за съдиите дет гледат едва ли не с електронни микроскопи пак лично наблюдение от св първенство в ст загора бех там като гледащ де


Нагоре
МнениеПубликувано: 04 яну 2017 20:43 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 09 сеп 2011 10:48
Мнения: 496
Местоположение: Велико Търново
tomba08 написа:
... дразни лаиците като мен кво остава за съдиите ...

След като се самосезирах по случая :D , проверката установи:
1. Снимка 261, макар и не особено добра, показва истината. Малко е кривичко, малко е зяпнало, така е.
Имо много незачистено лепило и отблясва по ръбовете на обкова.
2. Металният обков на капаците на портовете се е поразлепил от подмятане и изисква допълнително внимание.
3. Планките, ковнати върху капака на порта са огъната правилно откъм заоблeния край за вкарване на оста,
в съответствие с чертеж 39 от Vol. 2 на „74 на Gun Ship”.
Краят на заоблената част не е запояван, щото припоят се раздухва от пламъка и би препятствал вкарването на оста 0.5 мм.
4. На първа страница на моята монография има настоятелна препоръка да ползвам въпросния чертеж, затова отново го споменавам.

Предприети са коригиращи действия. :cheese:
Резултатът ще бъде показан в допълнителен пост за цялостната преработка на предните оръдейни портове.
Еми нали затова е форум, да си помагаме с градивна критика. Благодарности! :salut:

_________________
Nobody’s perfect … except the Captain!
Йордан Яйманов


Нагоре
МнениеПубликувано: 07 яну 2017 08:08 
Извън линия

Регистриран на: 07 май 2012 15:51
Мнения: 211
Местоположение: Шумен
За много години колеги и много успехи в моделизма :thumright:
Данчо, честит имен ден на патерици, да си жив и здрав и много модели да направиш :thumleft: :salut:
Ако искаш дай да ти запоя пантите, не е никакъв проблем :D :D :D :D

_________________
ПЛ 633 Romeo
Иван Костов BG-301
Шумен
0898531607


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 287 мнения ]  Отиди на страница Предишна 115 16 17 18 19 20 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker