Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 28 фев 2020 11:59

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 312 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 521 Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано: 04 ное 2013 19:44 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 09 сеп 2011 10:48
Мнения: 537
Местоположение: Велико Търново
Благодаря, Иване!
Винаги е интересно по какво работят по-големите братя :)
Темата от първия линк е по други чертежи. На моя ги няма шпангоутите, ако не броим теоретичния чертеж. А пък обшивката не е това, с което ще се блъскам.
Всъщност първата снимка на стр. 2 с номер 29.10.1 е от темата на Шевелев: La Sirene. Французский 8 фунтовый фрегат 1744 г. За то-точно това е втората снимка от стр. 7 на темата.
Т.е. за обшивката на La Venus си е чисто пожелателно.
Ще му мисля като стигна дотам. Нагласил съм една бракувана ютия, ако видя големия зор :compress:

По втория линк моделът явно е в по-малък мащаб и е изработен малко схематично, независимо от наличието на предвидения по чертеж декор.

Общо взето, изводът ми е, че в тоя чертеж не се целят по-сериозните майстори, от което с право въздъхвам с облегчение. ;)
Каквато си беше и предварителната ми информация.
От друга страна, май се налага заключението, че La Venus е само за ентусиасти.
Лошо няма, нали всеки чертеж си е сам за себе си :thumright:

_________________
Nobody’s perfect … except the Captain!
Йордан Яйманов


Нагоре
МнениеПубликувано: 25 ное 2013 16:16 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 09 сеп 2011 10:48
Мнения: 537
Местоположение: Велико Търново
Залепих палубата от две части.
С найлинг – колкото толкова. Отворени са траповете и два люка – единият за котвените въжета, а другият светлинен.
Даже пробих тук-таме с квадратното свредло. :lol:
Текущата занимавка е с бимсите на бака и квартердека.
Стъкмих и паркета на каюткомпанията, слава богу, че е рибя кост, а не като на La Belle Poule. :compress:


Прикачени файлове:
21.jpg
21.jpg [ 206.76 KиБ | Видяна 829 пъти ]
22.jpg
22.jpg [ 184.04 KиБ | Видяна 829 пъти ]
23.jpg
23.jpg [ 182.89 KиБ | Видяна 829 пъти ]
24.jpg
24.jpg [ 213.34 KиБ | Видяна 829 пъти ]
25.jpg
25.jpg [ 129.07 KиБ | Видяна 829 пъти ]
26.jpg
26.jpg [ 170.4 KиБ | Видяна 829 пъти ]

_________________
Nobody’s perfect … except the Captain!
Йордан Яйманов
Нагоре
МнениеПубликувано: 26 ное 2013 09:16 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 04 окт 2012 15:17
Мнения: 450
Местоположение: Стара Загора
Браво бе !
Палубата е трепач !
:thumright:

_________________
Любомир Ненов - BG27
http://www.NenovTechnic.eu/ - ХОБИ ОНЛАЙН МАГАЗИН


Нагоре
МнениеПубликувано: 26 ное 2013 10:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 28 ное 2008 18:48
Мнения: 1288
Местоположение: Силистра
И пиронинга е трепач. Дотук супер.

_________________
Славян Нарлев BG-136

"Уж полчаса я ищу выход из ворот,
но нет его есть только вход и то не тот."
Владимир Высоцкий


Нагоре
МнениеПубликувано: 26 ное 2013 10:43 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 01 юни 2009 15:37
Мнения: 2173
Местоположение: София
Без думи!
:salut:

_________________
BG - 264

In The Game Of Thrones, you win or you die,
there is no middle ground!


Нагоре
МнениеПубликувано: 27 ное 2013 16:32 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 09 сеп 2011 10:48
Мнения: 537
Местоположение: Велико Търново
Славяне, с "пиронинга" направо ме уби - десетина минути се търкалях по пода :bounce:
Да го вкараме в обращение, много свеж израз :thumright:

_________________
Nobody’s perfect … except the Captain!
Йордан Яйманов


Нагоре
МнениеПубликувано: 27 ное 2013 18:44 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 28 ное 2008 18:48
Мнения: 1288
Местоположение: Силистра
Аааа, искам С в кръгче.

_________________
Славян Нарлев BG-136

"Уж полчаса я ищу выход из ворот,
но нет его есть только вход и то не тот."
Владимир Высоцкий


Нагоре
МнениеПубликувано: 28 ное 2013 08:51 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 11 авг 2008 15:07
Мнения: 4251
Местоположение: София
snarlev написа:
Аааа, искам С в кръгче.

Айде сега! И royalties да ти плащаме! :?

_________________
Изображение
Работя бавно! На мен жена ми е казвала да не бързам и да карам, докато свърша!


Нагоре
МнениеПубликувано: 28 ное 2013 13:52 
Извън линия

Регистриран на: 10 окт 2011 09:30
Мнения: 735
"Пиронинг" ми напомня едно време дето искали да кръстят кибрита "Драсни, пални клечица", добре че не си го кръстил "Забий, шкурни клечица". :D
© пише се на EN комбинацията е Alt+0169.

alabala­

http://ilhanarif.com/others/125-spisak- ... ni-simvoli може да е полезно.


Нагоре
МнениеПубликувано: 29 ное 2013 10:20 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 09 сеп 2011 10:48
Мнения: 537
Местоположение: Велико Търново
Благодаря на всички за отзивите и подкрепата.
Тоя етап ми е полезна репетиция за горните палуби. Те ще се виждат почти изцяло и ще искат повече внимание.
Специални благодарности на Митко (dtone), дето много сръчно и прецизно ми набичи летви с всякакви размери - голям майстор е и с много познание за дървесините! :salut:

_________________
Nobody’s perfect … except the Captain!
Йордан Яйманов


Нагоре
МнениеПубликувано: 29 ное 2013 20:08 
Извън линия

Регистриран на: 20 апр 2011 23:18
Мнения: 76
Местоположение: Велико Търново, 0886 06 29 21
:salut: :thumright:

_________________
Димитър Цветков - ентусиаст
Кораби има много ... - меракът е един.


Нагоре
МнениеПубликувано: 06 яну 2014 14:26 
Извън линия

Регистриран на: 10 окт 2011 09:30
Мнения: 735
Честит Имен Ден!!! Другото си го знаеш. :salut: Този имотикон е най-близо до дърпането на уши.


Нагоре
МнениеПубликувано: 06 яну 2014 22:09 
Извън линия

Регистриран на: 29 окт 2011 11:12
Мнения: 243
Местоположение: Хасково
Йордане, Честит имен ден. Да ти е свято името!
Здраве, щастие и успехи, най-вече при параходите! :salut:

_________________
Няма - Не може! Има - трудно става и не мога!
Манол Христов


Нагоре
МнениеПубликувано: 12 яну 2014 20:17 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 09 сеп 2011 10:48
Мнения: 537
Местоположение: Велико Търново
Благодаря за поздравленията, колеги!
Успешна година на всички, пожелавам ви много красота в моделите и напредък с майсторлъка! :thumright:

Като се потрудих по празниците, снимах чак днес поради времето.
Първо завърших бимсите. Те не са залепени. Още известно време ще се показват и ще се скриват като „тука има, тука нема” в някои теми от чуждестранни сайтове. :lol:
Но поради нормалната последователност на номерация на снимките се надявам да бъде достатъчно ясно.
На снимка 34 се вижда, че съм уважил сглобката лястовича опашка (от чертежа) на надлъжната греда в средата на корпуса към средните бимси, както и на късите бимси, хванати за нея.
Вътрешната обшивка е завършена до линията на бимсите.

После лепнах паркета на каюткомпанията и продължих малко с люкове и трапове.
Външната обшивка изкъртих само веднъж :shaking2: , при втория опит фугата между дъските май се получи по-добре. Моля да отбележите, че обшивката дотук всъщност е само от пет дъски – горната и долната са предпазни заради изшкурването. Нагоре ще има корниз с фигурен профил, а надолу започва бархоута/ширстрека.

Още малко за избраната последователност.
Както се вижда, преди чистата обшивка трябва да се сложи малката палуба на носа. От нея надолу обшивката започва с цяла дъска. За тая палуба трябва да са позиционирани поне първите бимси на бака. Та ги направих всичките.
Също така беше необходимо да се определи къде завършва кърмата – местата на дъгите с които завършват палубите и ъгъла на наклона на транеца (снимка 36), за което построих помощна палуба до третия бимс отзад напред, върху последните два бимса – смъкнати надолу с 1 мм (дебелината на помощната палуба от авиационен шперплат).
Май напомня задача за построение по геометрия от училище, но не се сетих за друг начин.

За гъделчето при оформянето на елиптичния отвор за бушприта в малката носова палуба на снимка 32 благодарско от сърце на авторите. :compress:


Прикачени файлове:
27.jpg
27.jpg [ 212.26 KиБ | Видяна 489 пъти ]
28.jpg
28.jpg [ 237.13 KиБ | Видяна 489 пъти ]
29.jpg
29.jpg [ 185.24 KиБ | Видяна 489 пъти ]
30.jpg
30.jpg [ 145.19 KиБ | Видяна 489 пъти ]
31.jpg
31.jpg [ 176.16 KиБ | Видяна 489 пъти ]
32.jpg
32.jpg [ 167.31 KиБ | Видяна 489 пъти ]
33.jpg
33.jpg [ 148.24 KиБ | Видяна 489 пъти ]
34.jpg
34.jpg [ 240.54 KиБ | Видяна 489 пъти ]
35.jpg
35.jpg [ 169.64 KиБ | Видяна 489 пъти ]
36.jpg
36.jpg [ 151.99 KиБ | Видяна 489 пъти ]

_________________
Nobody’s perfect … except the Captain!
Йордан Яйманов
Нагоре
МнениеПубликувано: 12 яну 2014 21:42 
Извън линия

Регистриран на: 29 окт 2011 21:18
Мнения: 177
Поздравления за модела и направеното до тук
би ли дал пояснение как си направил фугата на обшивката на борда от външната му страна и какъв материал е ползван за него
Благодаря предварително

_________________
Николай Горанов


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 312 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 521 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
cron
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker