Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 14 дек 2017 22:56

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано: 15 ное 2017 17:01 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 04 окт 2012 15:17
Мнения: 346
Местоположение: Стара Загора
Импрегнирането след залепване. Това е лесния начин за пасване на трупчетата. Горния край на трупчето трябва да е под ръба на борда. С други думи : ръба на борда стърчи над трупчето и това разтояние е равно на дебелината на палубата + 0.5-1 мм за пришкурване. Палубата се залепва към трупчетат и борда. Не се вади. Освен това трябва да е херетизирана по ръба да не влиза вода.
Бъркането в машинното става през отворите в плубата под надстройките.

_________________
Любомир Ненов - BG27
http://www.NenovTechnic.eu/ - ХОБИ ОНЛАЙН МАГАЗИН


Нагоре
МнениеПубликувано: 17 ное 2017 10:11 
Извън линия

Регистриран на: 16 окт 2004 21:05
Мнения: 67
Местоположение: Разград
Здравей и от мен. Интересен път за направа на модел. Дансмарин на времето ми напариха кашлицата и внимавам с тях. Винтът, според мен би трябвало да е масингов, а не бронзов. Параметрите му са ясни - диаметър 30 мм и стъпка 30,7 мм. Продукцията на Рабоеч я продава и г-н Ненов. За двигателя е възможно да са прави, но е рано да се говори. Вслушай се в препоръките им и да видим параметрите му. Според мен - четков мотор с размели на корпуса на Мабучи 380 е напълно достатъчен. Друг е въпроса, че под един размер обикновено има към десетина модела с различни параметри. Като го монтираш - предвиди възможност да бъде заменян, докато намериш подходящ. Въпросът е дали намерените ще бъдат със същия размер на 380 или ще се минеш на размер 540. Но имат разлика в диаметрите ф 28 мм и ф 36 мм съответно. Редуктора е интересно решение. Но е нож с две остриета. От една страна позволява да ползваш малък двигател. С високи обороти и мощност, който да върти винта с обороти - примерно 5000 об./мин. От друга страна се увеличават вибрациите в корпуса. По-сложно е за направа. За аналогия от мен: Модел на корветата Сноубъри в М 1:72 на Ревел. Също има водоизместване към 2,5 кг., задвижва се от винт на Рабоеч Ф 40 мм ; стъпка 41 мм ; 3 лопатен, "А" лопатка. Също се задвижва от двигател с размер 380, но през редуктор. Защото на времено не намерих с подходящи параметри. В доста форуми на запад е описано строителството й. Потърси в тях как я задвижват. На времето Граупнер продаваха мотори с поставени на тях редуктори.


Нагоре
МнениеПубликувано: 21 ное 2017 00:02 
Извън линия

Регистриран на: 06 ное 2017 17:28
Мнения: 12
Местоположение: Варна
Голямата пратка с двигателя, винта и вала обещаха да дойде чак на 24.11. Нямам търпение, чудя се с магарета ли са ги пратили? Като пристигнат ще мога да кажа повече за тях.

Засега шкуря корпуса да му махна излишъка от отливката. Отгоре е намазан с някаква тънка странна бяла глазура върху която са отпечатани листовете на обшивката и някои дребни детайли. Не дава да я пипнеш с шкурка, ама някак си уцелих някакво средно положение. И с нея и без нея отгоре ще има боя и се съмнявам, че толкова фини и плитки детайли така или иначе ще оцелеят.

Почнах да разкроявам палубите, но в носа Дийнс са сгазили лука. Така или иначе ще режа нови от шпертплат.
Изображение

Иначе дойде едната пратка с ъпгрейдите.
Сервизната кула на стрелбовия радар:
Изображение

Ъпгрейд на хафдафа. Оригиналния не струва изобщо. Обаче здраво ще трябва да го пазя да не се смачка.
Изображение

Шкафове за флагове. Оригиналните са просто блокчета от пластмаса
Изображение

Маркировки по корпуса. Супер са, но май ще ме озорят, прекалено са дребни
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 24 ное 2017 01:01 
Извън линия

Регистриран на: 06 ное 2017 17:28
Мнения: 12
Местоположение: Варна
Днес пристигнаха всички пратки.
Двигателят е с диаметър ф 28мм. Няма книжка към него и в интернет също няма информация. Изглежда се прави от/за Дийнс.
Комплектовах го с кардан, по препоръка от Дийнс.
Изображение

Дейдвуда с винта. Доколкото виждам втулките не са метални. Оста си ходи вътре свободно, тъкмо ще я отрежа по-лесно. Вътре е празен, вероятно трябва да се напълни с грес, предполагам.
Изображение
Изображение
Изображение

Самият винт е месингов с резба м4. Няма фиксатор към вала. Дали се лепи към резбата, че сигурно има опасност да го загубя нейде така.
Изображение

Спийд контролера: Ребрандиран е, но всъщност е MTroniks Micro Viper 10. В упътването пише, че е съвместим с повечето разпространени марки радиоприемници.
Изображение

Батерията: Не планирам да участвам в състезания, то и да исках, F2 е за копия, не за свободни съчинения, като моето. Теглото е 320 грама.
Изображение

Микродвигателчето с редуктор за радара. Дава 100 оборота на 6 волта. За реалистичност трябва да ги сваля на 25. Мисля да пробвам с резистори или диоди да сваля напрежението, стига да не прегряват.
Изображение

Комплектът от лепила, филъри и пр.
Изображение

И за десерт: Бофорсите са ме чакали 10 дена в пощата, без някой да си направи труда да ми пусне уведомление. Пасват идеално вместо МкIX-ките. Не тежат особено.
Изображение
Изображение

Частите от shapeways ще ги поръчам на заплата, за да не претоварвам съвсем бюджета. В момента паралелно експериментирам с 3D модел на радара - дори и да не стане порта към формат за 3D-печат, ще го използвам като чертеж.


Нагоре
МнениеПубликувано: 24 ное 2017 20:59 
Извън линия

Регистриран на: 16 окт 2004 21:05
Мнения: 67
Местоположение: Разград
Приемливо изглежда. Ако на предните събеседници не им харесва - нещо конкретно можете ли да препоръчате? Защото четковите мотори нещо взеха да изчезват. Само да припомня... ако може мотора да се монтира с възможност за замяна. Иначе поле за промени има: След първите проби на вода - може да се пробва с 2 клетки..., после и до 3 клетки литиева батерия. По етикет двигателя и спиида биха издържали. А оборотите и загряването - контрол от ваша страна. Така можем да гадаем какво са ви пратили. За дейдвудите - предполагам, че правите справка със съседната тема на г-н. Ненов. От 2015 год. е посочил идея за смазване на дейдвудите. Както и в 8-мия пост в моята тема - аналогично. За състезания предполагам, че е за клас F4 - виж правилата


Нагоре
МнениеПубликувано: 25 ное 2017 01:37 
Извън линия

Регистриран на: 06 ное 2017 17:28
Мнения: 12
Местоположение: Варна
Малко глупав въпрос, но не искам да експериментирам, че втори корпус нямам. :)
Искам да изравня бласт скрийновете, за преработката на кърмовата част, но за целта ще трябва да отрежа десния и да го преместя напред. Сега му е времето. За монтажа имам някакво виждане, но искам рязането да е максимално щадящо. Материалът е епоксидна смола със стъкловлакно. Ако го полежа настрани, затисна с линийка и мина внимателно около 200-300 пъти със скалпела режейки отвътре-навън, дали ще е достатъчно добре, или има някой по-хитър и чист начин?
Изображение


Нагоре
МнениеПубликувано: 27 ное 2017 09:16 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 04 окт 2012 15:17
Мнения: 346
Местоположение: Стара Загора
Този материал се реже с трионче или циркуляр. Скалпела го натрошава.

_________________
Любомир Ненов - BG27
http://www.NenovTechnic.eu/ - ХОБИ ОНЛАЙН МАГАЗИН


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker