Ще обясня подробно.
Моторите които съм избрал са прекалено мощни за този модел. Дори и на две клетки скороста ще е доста по-голяма от необходимата за клас Ф2. При този клас мащабна скорост няма. Има време 7 минути за което трябва да се изпълни фигурата и приставането в дока.
За този модел с тези размери и тегло - два мотора по 100 вата ще са предостатъчни. Но това не е важно. В случая е важен въртящият момент на моторите. По-големият диаметър на ротора осигурява и по-голям въртящ момент. За 4-лопатен винт Ф40мм ще трябва доста въртящ момент. Не съм по изчисленията за да видя колко точно. Затова избрах диаметъра на ротора да е близък ди диаметъра на винта.
Диаметъра на вала на моторите е Ф4мм. И по малък диаметър ще върши работа но няма гъвкаво каре 3/4 мм. Карданно каре (чупещо) не мога да сложа , защото при тези дълги валове ще има голяма вибрация. Има гъвкаво каре 4/4 мм. Разбира се можех да сложа и твърдо каре 3/4 мм, но предпочитам гувкавото.
Ако консумацията на празен ход при 14.8В е 1.6А, то при 7.4В би трябвало да е около 0.8А. При максимална мощност около 21А. При нормално каране не повече от 10А, така мисля от опита които имам. За КПД и дума не може да става. При скоростните класове е друга работа. Защо избрах две клетки? Имам няколко акумулатора на две клетки от порядъка 5000-6600 mAh, които са ми останали от ЕСО и HYDRO класовете и не ползвам никъде в момента. С един такъв акумулатор ще изкарам цяло състезание без зареждане, че дори и две.

1000 оборота на волт е доста за такъв модел. Високите обороти не са проблем, затова има спид контролер. Проблем са ниските обороти, когато мотора няма достатъчно ниски обороти. Особено в дока това е много важно. Затова ако се наложи ще пренавия моторите за по-ниски обороти. Пренавиването е много лесно, статор е намотката и не се нага балансиране.
Няма прижини и четки, няма износване на четките, няма искрене и т.н.
Питайте, ще обяснявам !