Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 17 авг 2018 02:37

Всички времена са UTC+03:00




Създай нова тема  Отговори  [ 21 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано: 01 яну 2016 15:42 
Извън линия

Регистриран на: 16 окт 2004 21:05
Мнения: 74
Местоположение: Разград
Да, сверихме си часовниците. Явно говорим за едно и също. Не са кой знае какво чертежите, може да се подложат на ревизия. Всички споменати, по-горе имат и теория на корпуса. Направих си един 3Д чертеж на корпуса по противоречивата информация от тези за "Настойчиви". Ето един новогодишен подарък - моята редакция на теорията:
https://drive.google.com/file/d/0B7Fi5kndmR1LWTNIOUJwaGZtZ3c/view?usp=sharing
Има бутон за сваляне. Номерацията им и решетката е според оригиналните чертежи. Изпълнени са в М 1:100. Стъпката между всички шпангоути е 72,5 мм. Понеже са доста на рядко ето и междинни:
https://drive.google.com/file/d/0B7Fi5kndmR1LR3BuNWxNQjVZM0E/view?usp=sharing
В двата края има и малко четвъртинки:
https://drive.google.com/file/d/0B7Fi5kndmR1LVzhxcHdsZWdSN1U/view?usp=sharing
Размера на растерните картинки е по 6000 пиксела.
По принцип по цялата периферия на палубата - прехода към борда е с някакво закръгление, което не е отразено в публикуваните чертежи. Също не съм правил и разширенията при котвения клюз. Ако е интересно и считате, че чертежите са приемливи - мога да публикувам и надлъжни разрези от 3Д корпуса.


Нагоре
МнениеПубликувано: 27 ное 2017 20:18 
Извън линия

Регистриран на: 16 окт 2004 21:05
Мнения: 74
Местоположение: Разград
plamby написа:
Със синьо съм посочил двете области пред и зад нея, за където няма нищо предвидено. Зад нея и детайл "G" съм сигурен, че има надстройка и ще я добавя. Проблемът е дали има отпред нещо? Защото при снимките не се вижда, защото ракетите скриват тази част. На някои чертежи има, на някои няма. При проект 61 - за първи път са въвели коридор по който може да се мине по цялата дължина на кораба, без да се излиза навън. Предполагам, че и тук трябва да има такъв коридор?

Руснаците отговориха, след като свой човек ги попита от мое име.
http://forums.airbase.ru/2017/11/t59242 ... l#p5646001
И коригираха правилно чертежа, в които не бива безпрекословно да вярваме.


Нагоре
МнениеПубликувано: 05 дек 2017 01:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 07 апр 2013 20:56
Мнения: 71
Местоположение: Стара Загора
petkov написа:
Лично мое мнение е , че заигравките с емблеми , нюанси на цвета и др. само отвличат от основното - изработката на модела.


Ако две години това е било основното ти занимание :cheers: :cheers: Аз също не съм напред с това което бях запланувал :oops: :oops: Дай да видим нещо ново по модела.

_________________
Петко Петков
бивш BG -23 -13 :D ;)


Нагоре
МнениеПубликувано: 06 дек 2017 11:45 
Извън линия

Регистриран на: 16 окт 2004 21:05
Мнения: 74
Местоположение: Разград
Припомнете си правилата и Етикета във форума. Иначе в моделизма, като се намеси комерсиалната съставка - някои работи се променят... Модела на Трумпетер е по-скоро играчка, с много неточности. В американския фотоец, също откривам такива. Цялото упражнение е правено многократно по другите форуми. Аз си гледам кефа и този на познатите ми. Клас F-4 има две подкатегории… За мен е по-важно да не потъне или загубя в „бурния океан“. За контролерите - китайците са страшни в рекламата си, както винаги. За това при поредно преправяне от тези : https://rcherobg.com/index.php?route=pr ... ct_id=1035 , като изхвърлим излишното: https://drive.google.com/file/d/1atD91p ... sp=sharing остава https://drive.google.com/file/d/1Mn--1J ... sp=sharing за захранване от 3 клетки. При монтажа им, заради ешелонирането на двигателите. Десния попада върху крилата на системата за активно успокояване на люлеенето. При Трумпетер те представляват трапец с основи: 11 и 7 мм и височина на трапеца 10 мм. Което естествено е грешно. Според мен крилата би трябвало да са широки 12 мм и колко дълги – не знам. Фланеца, от който излизат от корпуса – опростено, поред мен е дълъг към 18 мм., а и не е под 45 градуса. Както знаем - крилата може и да са прибрани в корпуса…


Последна промяна от plamby на 10 дек 2017 11:32, променено общо 2 пъти.

Нагоре
МнениеПубликувано: 07 дек 2017 15:18 
Извън линия

Регистриран на: 16 окт 2004 21:05
Мнения: 74
Местоположение: Разград
Малко заигравка с ескпозиция над 1 секунда и въртящи се винтове и рул:
https://drive.google.com/file/d/1PCINvR ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1WnwTq_ ... sp=sharing
Вътре "почти" няма работа. Само по една шлаухка за смазване, пяна и палубата. Мястото на батерията и на приемника зависи от центровката.


Нагоре
МнениеПубликувано: 04 яну 2018 12:52 
Извън линия

Регистриран на: 16 окт 2004 21:05
Мнения: 74
Местоположение: Разград
И понеже беше наличен домашен "водоем". Малко шифри:
0,12 А - консумация на цялата електроника в дежурен режим.
0,6 А - цялостна консумация при максимален ход и винтове на сухо
0,7 А - цялостна консумация на вода
Захранването е с 3 клетковата батериа от 1 Ah. Смятайте на двигател по колко се пада и колко винтовете товарят във вода. Уговорката е, че лагерите са почти на сухо. Цялостно смазване - след боядисването. При тези големи механични загуби - оборотите на винтовете във въздуха са поне 2800 об./мин. Тенденцията е към подобрение.


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 21 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2

Всички времена са UTC+03:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
cron
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker