Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 15 дек 2017 04:38

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: HobbyEasy.com
МнениеПубликувано: 12 фев 2013 15:26 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3407
Местоположение: Варна
Учудващо се оказа, че няма тема за този магазин, който е сред любимите ми в последно време.

Прикачен файл:
84275767logo.jpg
84275767logo.jpg [ 5.57 KиБ | Видяна 983 пъти ]



Адрес на магазина: http://www.hobbyeasy.com/
Местонахождение - Хонг Конг
Начин на поръчка - онлайн, след регистрация
Начин на доставка до БГ- Въздушна поща, за 7-10 дни обикновено пристига. Има тракинг функция, безплатна.
Начин на плащане - Кредитна/ дебитна карта (Paypal в процес на разработка).
Митница - варира, зависи от пратката и стойността й.
Транспорт - Изключително приемливи цени на транспорт, за много стоки има безплатна доставка.
Какво предлага: Богато разнообразие на всякакви модели във всички области на моделизма, включително и почти всичко свързано с модели на автомобили (цивилни, рали, Ф1) и мотоциклети. Аксесоари и афтърмаркет на почти всички фирми в бранша, декали с тематична насоченост (вкл. имитация на карбон, фолиа за гол метал и т.н.), инструменти, компресори и аерографи, литература. Възможност за предварителна поръчка на още неизлезли модели със съответната отстъпка. На много от марките (особено азиатските) цените са с огромно предимство от тези на европейските магазини.
Стоки в наличност - ясно обозначени наличните стоки, както и на изчерпаните такива.

Пазарувал съм няколко пъти в магазина, не е имало никакви недоразумения.

_________________
С уважение: Веселин Пенев
Изображение


Нагоре
 Заглавие: Re: HobbyEasy.com
МнениеПубликувано: 26 мар 2013 14:06 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 15 яну 2010 17:24
Мнения: 3407
Местоположение: Варна
Още нещо приятно относно този магазин. Случва ми се за втори път при работата с него. След потвърждаване на поръчката и "виртуално плащане" с кредитната карта от магазина не бързат да дърпат парите от картата, а явно първо си проверяват наличностите на стоката, ако има проблем с някоя позиция пишат писмо с обяснение и след потвърждение от страна на клиента едва тогава теглят парите.

Подчертавам го, защото в други магазини ми се е случвало след автоматично плащане от картата да се окаже че нещо липсва и се започват едни тиради - дай да го заместим с нещо (Ядар) или- парите ще останат за следваща поръчка (Лъки) и т.н.

_________________
С уважение: Веселин Пенев
Изображение


Нагоре
 Заглавие: Re: HobbyEasy.com
МнениеПубликувано: 08 авг 2014 21:47 
Извън линия

Регистриран на: 12 апр 2014 12:46
Мнения: 197
Ееее браво, за този магазин, май намерих от къде ще си поръчам някои неща от серията Star Wars на Fine Molds :)


Нагоре
 Заглавие: Re: HobbyEasy.com
МнениеПубликувано: 29 юни 2016 11:42 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 02 сеп 2013 14:59
Мнения: 52
Добър ден. Искам да споделя моите впечатления от първия ми опит за пазаруване от този магазин. На 20.06.2016 поръчах фигурки на ТАНК Item No.#: T35005. Бяха на промоция и с доставката излезна 21.96 евро. На 29.06.2016 пратката беше в моите ръце и до тук всичко точно. Отварям плика и вътре изненада, бяха ми пратили грешните фигурки. Получих Item No.#:Т35003 които са по-скъпи по принцип. Дилемата ми е дали да се свържа с тях и да им върна продукта при положение, че поръчаният от мен вече е изчерпан. Явно за компенсация са ми пратили по-скъп с 13 евро продукт. :D


Нагоре
 Заглавие: Re: HobbyEasy.com
МнениеПубликувано: 29 юни 2016 20:33 
Извън линия
Администратор
Потребителски аватар

Регистриран на: 29 окт 2008 17:57
Мнения: 2537
Местоположение: София
Ако магазина е коректен ще спазва правилото "Клиента не плаща за моите грешки".
Най-добре им пиши едно писмо, любезно им кажи че са объркали артикула, евентуално добави въпрос "какво да правя?".
Няколко пъти ми се е случвало различни магазини да объркат нещо в пратката и повечето са измисляли някаква компенсация


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 5 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
cron
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker