Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 20 юни 2018 20:08

Всички времена са UTC+03:00




Създай нова тема  Отговори  [ 84 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 5 6 Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано: 26 юни 2010 11:56 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 мар 2008 09:16
Мнения: 178
Местоположение: далече
Поздрави на всички!

Идеята за group build е чудесна. Браво на Stefanoff!
По принципа - "together Petko with the men!", реших и аз да участвам.

Модела на Nichimo няма нужда от представяне, все пак - матрицата е отпреди 30-ина години,
и беше дълго време единствен модел на този доста популярен японски изтребител в мащаб 1:48.
След като Hasegawa пусна серия от 3 или 4 изключително добре направени модификации на Ki-45 в 1:48,
Nichimo остана в сянка. Обаче моя избор си остава Nichimo. Невъобразимо изобилие на нитовка по
тялото и крилете (не съм сигурен дали е достоверно това) и широко поле за скреч-билд. Банзай!

Прилагам малко информация от Интернет, снимки на пластиковите рамки, картинки.

Жоро

Kawasaki Ki-45
*По информация от Wikipedia
Kawasaki Ki-45 Toryu ("Nick")
Предназначение Двумоторен тежък изтребител
Производител Kawasaki
Дизайнер Takeo Doi
Пръв полет май 1941
Приет на въоръжение октомври 1941
Снет от въоръжение 1945
Основен «оператор» Imperial Japanese Army Air Force
Построени 1,370 (1675 ?!)

Kawasaki Ki-45 Toryu (屠龍, "Убиец на дракони") е двуместен, двумоторен изтребител, приет на въоръжение от военно-въздушните сили на Японската Императорска армия през Втората Световна Война.В армията получава обозначение "Двуместен изтребител Тип2"; съюзниците му дават кодово название "Nick".

Дизайн и разработка
Като реакция на появата и бързото разпространение в Европа на тежки двумоторни изтребители от типа на Messerschmitt Bf 110, армията поръчва в 1937 година разработката на двумоторен, двуместен изтребител, и присвоява на предложения от Kawasaki Shipbuilding модел обозначението Ki-38. Той е доведен само до стадий макет, но през декември същата година армията поръчва действащ модел, прототипа е наречен Ki-45, и извършва първия си полет през януари 1939. Резултатите от пробните полети обаче не отговарят на очакванията на армията. Двигателите Ha-20 Otsu са слаби и склони към неизправности, а корпуса на самолета страдал от проблеми с кабината.
Ki-45 не е приет на въоръжение, но армията поръчва на Kawasaki да продължи работа над двумоторния изтребител. Kawasaki реагира със замяна на двигателите с изпробваните Nakajima Ha-25. Този път пробните полети са многообещаващи.
През октомври 1940 армията поръчва да се продължи усъвърщенстването, в случая с монтирането на двигатели Mitsubishi Ha-102, 805 kW (1,080 hp). Този прототип, обозначен като Ki-45 Kai, е завършен през септември 1941 и официално е приет на въоръжение във ВВС през февруари 1942 като "Двуместен изтребител Тип2".

Бойно използване

Ki-45

Изтребители Ki-45 Toryu пленени на летище Kallang при освобождаването на Сингапур
В началото Ki-45 е използван като ескортен изтребител на бомбардировачи за далечно действие. 84 независимо авиакрило използва Ki-45 през 1942 по време на атаката на Guilin, където те се сблъскват, но не могат да противостоят на Curtiss P-40s пилотирани от «Летящите Тигри». През септември същата година се срещат още веднъж с Р-40 над Ханой, с подобен изход на боя. Става ясно, че Ki-45 не може да се сражава наравно с едномоторни изтребители.
Впоследствие Ki-45 воюват на различни фронтове в ролята на прехващачи, щурмови, противокорабни и корабна охрана. Най-силната си страна самолета показва като прехващач против бомбардировачите, какъвто е и случая с Bf 110 в Европа. В Нова Гвинея JAAF използва самолета като противокорабен щурмовак, където Ki-45 са въоръжени тежко с едно 37 mm (1.46 in) и 2 20 mm оръдия, и може да носи 2 250 kg (550 lb) бомби на пилони под крилата.
Първия сериен - модификация (Ko) е въоръжен с 2 12.7 mm (.50 in) картечници в носовата част, едно 20 mm оръдие под фюзелажа, и подвижна 7.92 mm (.312 in) картечница в задната кабина, последван от Otsu, където долното 20 mm оръдие е заменено от 37 mm (1.46 in) танково оръдие, за да може да се противопостави (изрепчи) на бомбардировачите B-17. От една страна огневата мощ е опустошителна, от друга – ръчното презареждане ограничава стрелбата до 2 изстрела в минута. Следващата модификация (Hei) си връща 20 mm оръдие + автоматично 37 mm (1.46 in) оръдие монтирано в носовата част. По-късно добавят 2 20 mm оръдия, стрелящи под ъгъл нагоре ( schräge Musik) зад кабината на пилота и премахват долното 20 mm оръдие.
Скоро след приемането им на въоръжение Ki-45 са разпределени в системата на ПВО, няколко са изпратени да прехванат атаката на Дулитъл, но не се стига до въздушен бой. Тежкото въоръжение на самолета доказва своята ефективност срещу B-29, които започват редовни атаки през юни 1944. Но скорост и таван на Ki-45 се оказват недостатъчни за да се справя с B-29 летящи на височина 10,000 m (32,800 ft). Започват «доработки» - съкращаване на гориво и екипаж, което дава слаби резултати, в края на войната самолета е използван успешно в ролята на «камикадзе». Такъв пример е «камикадзе»-атаката срещу USS Dickerson на 2 април 1945 край Okinawa. Командира и 54 членове на екипажа загиват когато Toryu атакува от страна на кърмата и се врязва в командния мостик. Втори Toryu удря предната палуба и прави дупка 7 m (23 ft). Последвалия пожар унищожава кораба и след като оцелелите от екипажа са спасени от съседни транспортни кораби Bunch и Herbert, той е изтеглен в открито море и потопен.
През 1945 стрелящите напред и нагоре оръдия дават резултати срещу започналите нощни бомбардировки, но липсата на радар е сериозен недостатък. През пролета на 1945 появата на ескортни изтребители от авионосците и наземно- базирани в Iwo Jima P-51 слагат край на бойната кариера на Ki-45 като дневен изтребител.
Следващата версия, Kawasaki Ki-45 KAIc, е разработен специално като нощен изтребител, и трябвало да бъде оборудван с радар(сантиметрова честота), но в следствие на проблеми с производството това не се случва. Самолетите взимат участие в отбраната на Острова през нощта и стоят на въоръжение на 4 «сентая» от есента на 1944 до края на войната. Те постигат значителни успехи, един сентай регистрира 150 въздушни победи, сваляйки 8 B-29 Superfortresses на USAAF в първия бой.
Ki-45 е трябвало да бъде сменен в ролята на наземен щурмовик от Ki-102, но това не се случва до края на войната.
Ki-45 попадат в ръцете на китайските коммунистически войски след края на 2 Световна Война. За разлика от други пленении японски самолети, използвани основно като тренировъчни, тези 3Ki-45 са зачислении към 1 ескадрила на ВВС през март 1949 и извършват бойни полети. Снети от въоръжение в началото на 50-те години.
Варианти
Ki-45
Прототип
KI-45 Type 1
Модифициран пробен модел
Ki-45 KAI
Прототип
Ki-45 KAI
Предсериен модел
Ki-45 KAIa Toryu
Двуместен изтребител Type 2 армейски, (Mark A) начална серия
Ki-45 KAIb
Mark B версия за наземна и морска щурмовка, двигатели Mitsubishi Ha-102, 780 kW (1,050 hp).
Ki-45 KAIc Mark C, модифициран Model B,

Общо описание
• Екипаж: 2
• Дължина: 11.00 m (36 ft 1 in)
• Размах на крилете: 15.02 m (49 ft 4 in)
• Височина: 3.70 m (12 ft 2 in)
• Площ на крилете: 32.0 m² (344 ft²)
• Тегло празен: 4,000 kg (8,820 lb)
• Полетно тегло: 5,500 kg (12,125 lb)
• Двигатели: 2× Mitsubishi Ha-102 14-цил. звездообразни, 783 kW (1,050 hp) всеки

Характеристики
• Максимална скорост: 540 km/h (292 kn, 336 mph)
• Обсег: 2,000 km (1,081 nmi, 1,243 mi)
• Таван: 10,000 m (32,800 ft)
• Вертикална скорост: 11.7 m/s (2,300 ft/min)
• Натоварване на крилото: 171.9 kg/m² (35 lb/ft²)
• Енерговъоръженост: 0.26 kW/kg (0.16 hp/lb)
Въоръжение
• Ko: 1 × 20 mm, 2 × 12.7 mm (.50 in), 2 × 7.92 mm (.312 in)
• Otsu: 1 × 37 mm (1.46 in), 2 × 12.7 mm (.50 in), 1 × 7.92 mm (.312 in)
• Hei: 1 × 37 mm (1.46 in), 1 × 20 mm, 1 × 7.92 mm (.312 in)
• Tei: 1 × 37 mm (1.46 in), 2 × 20 mm
• Bo: 1 × 40 mm (1.57 in)


Прикачени файлове:
ki45testorcw_2.jpg
ki45testorcw_2.jpg [ 72.7 KиБ | Видяна 1951 пъти ]
DSC04573.JPG
DSC04573.JPG [ 150.22 KиБ | Видяна 1951 пъти ]
DSC04572.JPG
DSC04572.JPG [ 134.91 KиБ | Видяна 1951 пъти ]
DSC04571.JPG
DSC04571.JPG [ 126.17 KиБ | Видяна 1950 пъти ]
DSC04570.JPG
DSC04570.JPG [ 105 KиБ | Видяна 1949 пъти ]
DSC04569.JPG
DSC04569.JPG [ 142.15 KиБ | Видяна 1948 пъти ]
DSC04568.JPG
DSC04568.JPG [ 153.22 KиБ | Видяна 1943 пъти ]

_________________
Изображение
Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 26 юни 2010 13:34 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 01 дек 2006 10:21
Мнения: 1865
Местоположение: София
Добре дошъл в груп билда! Хубаво е, че японците вече стават двама!

_________________
My modelling blog

Изображение


Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 27 юни 2010 08:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 10 фев 2006 18:49
Мнения: 327
Местоположение: Добрич
Добре дошъл и от мен Жоро!
С такова подробно разяснение и въведение да му се прииска на човек да направи някоя джапанка в мащаб :clown:
С тези два модела-антики :biggrin: Bf 110 и Ki-45 сякаш сте се наговорили с дайкатана да отворите приказка за изтребители прехващали от един и същ клас!
Ще чакам с нетърпение повече снимки от групарското ти моделиране.
Но имай предвид, че от няколко дена на Дайкатана му се е х-х-хчупил компа :? :( и сега като няма какво друго да прави е натиснал много здраво моделизмът! :shock:


Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 29 юни 2010 23:50 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 мар 2008 09:16
Мнения: 178
Местоположение: далече
Добър вечер на всички!
Почивката между полу-времената е къса, затова – накратко.
Работата над този модел реших да започна с «дотамъняване» на двигателите.
По-точно – на обшивката. Оказа се че Nichimo мъ-ъ-ъ-ничко са сгрешили, ауспусите на тази точно модификация, а аз се опитвам да пресъздам Ki-45 KAI, не са от типа «късни- отделни», а ранни-широки, в които се съединяват колекторните тръби от цилиндрите. Замазах ги с кит, Tamiya, бял, и леко изшкурих, обаче резултата не ми хареса. Ще се повтаря след ден.
Смятам леко да гравирам, и да разпробия две яки дупки за ауспусите.
Обърнах внимание и на елерони и опашни плоскости (кормила за височина). Мащаба просто задължава малко да се «раздвижи» модела. Кабината ще си получи малка порция aftermarket, но не мисля да я отварям, така че – където може, режа, лепя и монтирам в «работно» положение. Или «олабено», кой както го вижда.
Пускам и няколко снимки, "маркирам" прогрес :biggrin:
Двигателите се оказаха доста добри, като се има предвид възрастта на модела. Пръснах ги с алуминиева боя на Revell,
после с леко полу-суха четка позацапах ребрата на цилиндрите с металайзер на Humbrol. Като се мине на сухо с меко парцалче или
четка, добиват правилен вид Обаче ми липсват радиаторите (гевречето преди първия ред цилиндри), и ща-не ща, ще си ги правя сам. Пускам и една не моя картинка, за сравнение. Без радиатор няма да мине номера.

Е, аз бях дотук. Приятно моделиране!

Жоро


Прикачени файлове:
05138.jpg
05138.jpg [ 106.41 KиБ | Видяна 1702 пъти ]
DSC04590.JPG
DSC04590.JPG [ 117.45 KиБ | Видяна 1699 пъти ]
DSC04589.JPG
DSC04589.JPG [ 135.41 KиБ | Видяна 1699 пъти ]
DSC04588.JPG
DSC04588.JPG [ 103.23 KиБ | Видяна 1697 пъти ]
DSC04587.JPG
DSC04587.JPG [ 114.38 KиБ | Видяна 1695 пъти ]

_________________
Изображение
Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 02 юли 2010 11:18 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 10 фев 2006 18:49
Мнения: 327
Местоположение: Добрич
Това е много интересно с тези допълнителни доработки с които си решил да обогатиш моделът си.
Тези радиатори (гевречето преди първия ред цилиндри) сякаш са станали много доби. :thumleft: За достоверност не мога да твърдя, понеже нямам нужният снимков материал! :(


Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 11 юли 2010 11:07 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 мар 2008 09:16
Мнения: 178
Местоположение: далече
Поздрави на всички!

След кратка пауза(командировка) продължавам работа над Ki-45.
Дойде време и на "подводните камъни".
Така наречените "ниши" на шасито са пресъздадени... никак. С намеци.
Дадена е една пластина с отвори за стойките и лостовете на прибиращия механизъм. Край.
Най-лошото е че в Интернет отсъства каквато и да било информация по темата.
Молба към всички - ако някой има снимки/картинки/чертежи на тези гондоли(ниши), било на
Ki-45 или Ki-46(те са идентични) и е готов да сподели с "ближния далечен", ще ми е драго да почерпя
като се прибера в България. Инак - с фантазия, но не искам да пипам "едно към гьотере".
Пущам няколко снимки на последния за момента етап - имаше малко работа за трион №1 и №2.
Незаменими за тънко рязане. И съответно - нямаше как да се остави задната част на нишата зейнала.
Коментарите оставям за после.

Приятни почивни дни и до срещи във форума.
Жоро


Прикачени файлове:
DSC05108.JPG
DSC05108.JPG [ 131.82 KиБ | Видяна 1471 пъти ]
DSC05107.JPG
DSC05107.JPG [ 159.23 KиБ | Видяна 1470 пъти ]
DSC05106.JPG
DSC05106.JPG [ 103.73 KиБ | Видяна 1468 пъти ]
DSC05105.JPG
DSC05105.JPG [ 140.52 KиБ | Видяна 1465 пъти ]
DSC05104.JPG
DSC05104.JPG [ 102.6 KиБ | Видяна 1464 пъти ]

_________________
Изображение
Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 11 юли 2010 11:48 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 10 ное 2004 19:45
Мнения: 237
Местоположение: Добрич
Жоре,я виж това става ли?Или това :thumleft: Че и тук и тук.....

_________________
Et sub pulcherrima pavo cauda iacet campo gallinaceo asinus


Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 13 юли 2010 23:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 мар 2008 09:16
Мнения: 178
Местоположение: далече
Благодаря ти, Данчо!

Някои от тези - инак много читави книжки не се дават лесно - просто не щат да се
отворят или свалят от сайта farposst, но една - тази с Ki46 Dinah я свалих.
Сега си я глозгам на спокойствие и мисля че ще ми свърши добра работа.

На теб - Domo arigato! :salut:
И успех с Ме-110!

Жоро

_________________
Изображение


Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 05 авг 2010 22:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 02 яну 2004 17:32
Мнения: 11
Местоположение: Шуменщайн
Жорка, ето ти някои неща за онзи пилот, дето не можах да си го спомня, като бяхме на маса в Шумен наскоро с теб.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение




Някои неща съм ги превел тук: http://airgroup2000.com/forum/viewtopic.php?t=2168&start=30

Други можеш да си ги прочетеш от тук:
http://wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/04/36.htm

Дано не е станало прекалено късно, ако решиш да правиш неговия камуфлаж. :)

_________________
В:Как обяснявате многото си победи?
О:Полетях на 7 г.На 14 бях инструктор.Но и най-опитният не може да побеждава, воювайки с дървен меч...Провървя ми. Аз се сражавах с най-страшното оръжие във въздуха–изтребителят Ме109.
Е.Хартман.Протокол от разпит.1946


Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 06 авг 2010 09:47 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 мар 2008 09:16
Мнения: 178
Местоположение: далече
Поздрави отдалече!
Хиляди благодарности на Тошко(German) и Данчо(Daikatana) за предоставените материали на тема Ki-45!
И за веселото изкарване в Шумен и Добрич. Е сега ще падне работа!
Тошко, картинките и снимките не дойдоха късно, ще свършат работа за следващия Ki-45.
Капитан Исаму Кашиде е – без съмнение, най-известния японски ас на Ki-45, само че самолета на който лети е друга модификация, различна от моя модел. Разликата е в носовата част – малко по-къса и закръглена. И въоръжението – 2 картечници в носа, 1-37 мм. оръдие отдолу в тялото, 1 картечница отзад. Hasegawa прави точно тази модификация. И е супер модел!
Обаче аз си харесах старата матрица(от над 30 години) на Nichimo. Нитове, много нитове!!!
И съответно – друг пилот. Сержант(впоследствие лейтенант) Нобуджи Негиши. Неговия самолет – 1-37мм. оръдие отдолу, 2-20 мм. стрелящи нагоре под ъгъл(schräge Musik), и липсваща (обаче аз май ще да сложа) картечница отзад. Леко удължен нос.
И още нещо, ама само ние да си знаем…Тази готината снимка – с механиците, лентата със снаряди и надписа на английски, май няма нищо общо с нашия човек – Кашиде-Сан, нали?! Или поне с картинките и разказите за него. Тук е заснет късен Ki-45(hei или tei). 1 оръдие37мм., ама баш в носа, 2 оръдия 20 мм.стрелящи нагоре – вижда се дулото на едното, и индивидуални ауспуси – личат си много добре и на двата двигателя.
Освен, което не е изключено: Кашиде – ти си приятел, вземи направи едно кръгче с моя аероплан!
Лек ден на всички!
Жоро

_________________
Изображение


Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 06 авг 2010 20:54 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 02 яну 2004 17:32
Мнения: 11
Местоположение: Шуменщайн
Никой и не твърди, че е неговата машина. Съжалявам ,че при сканирането не излезе целия надпис(книжката беше лепена и не ми се разваляше), но там просто дават снимка на машината като нагледно пособие, а не че е била дип точно неговата.
Колкото до различните модификации, колко му е да спретнеш една конверсийка!? ;) Не знам, ама аз този пилот много си го харесвам(машината му също) и ако на някоя изложба има такъв модел, непременно ще се снимам до него. :lol:

_________________
В:Как обяснявате многото си победи?
О:Полетях на 7 г.На 14 бях инструктор.Но и най-опитният не може да побеждава, воювайки с дървен меч...Провървя ми. Аз се сражавах с най-страшното оръжие във въздуха–изтребителят Ме109.
Е.Хартман.Протокол от разпит.1946


Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 09 авг 2010 08:03 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 мар 2008 09:16
Мнения: 178
Местоположение: далече
Продължавам да строя Ki-45.
Напредъка е съвсе-е-м скромен, но за да има горе-долу ред и дициплина, и поне нещо
"постнато" за последните няколко седмици, ще се пресрамя да го покажа.
Елероните, както се оказа, имат нужда от доработка, за да бъдат монтирани "раздвижено".
Залепих 2 ивички полистирол по дължина, и като изсъхна(след час) почнах да ги изпилвам.
Не ми стигна търпение за вътрешния край на елерона - мазнах го с кит Tamiya(бял).
Имаше и едни миниатюрни обтекатели на механизацията - на стиковката крило-елерон,
но с моята техника снимката е невъзможна. Ще го покажа на живо това.
И - започнах да стягам и кабината. Приборната дъска е самозалепващ се "фотоеч" от Едуард,
малко голямшък идва като за Nichimo, но има къде да се изпили в кабината, та мисля да стане.
Инак е много удобно. Шлифоваш - лепиш, готово!
Двете крила(двигателите) с набучени на тях карфица и парче тел свидетелствуват за разпробити
отвори - сигурно са за индикаторите на шасито - "пуснато-прибрано".
От мен толкоз за днес.
Лек ден на всички и честита нова работна седмица.
И минута мълчание за жертвите от бомбардировката на Нагасаки...
Жоро


Прикачени файлове:
DSC05141.JPG
DSC05141.JPG [ 140.35 KиБ | Видяна 1084 пъти ]
DSC05140.JPG
DSC05140.JPG [ 156.92 KиБ | Видяна 1082 пъти ]
DSC05138.JPG
DSC05138.JPG [ 136.95 KиБ | Видяна 1083 пъти ]
DSC05137.JPG
DSC05137.JPG [ 152.1 KиБ | Видяна 1081 пъти ]

_________________
Изображение
Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 06 сеп 2010 12:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 мар 2008 09:16
Мнения: 178
Местоположение: далече
Добър ден и от мен! :sunny:

След немалка пауза (отпуска) отново две-три думи на тема моделизъм.
Напръсках вътрешните повърхностиКкабината) и нишите на шасито със зелено № 126 на MR.Hobby.
По принцип го дават cockpit color Mitsubishi, а в случая самолета е производство на
заводите Kawasaki, но след известно тониране с маслени бои мисля ще стане.
Пропелера е пръснат с № 131 на MR.Hobby. Propeller color. Поне дотук, според мен - най-удачния цвят за японски пропелери.
Стои малко тъмен, но като изсъхне и се шлифова, а и леко надраска за имитация на износване, обикновено придобива вид.
Засега толкоз. Довечера, здраве и живот, продължение.

Лек ден на всички!


Прикачени файлове:
DSC05878.JPG
DSC05878.JPG [ 136.73 KиБ | Видяна 948 пъти ]
DSC05876.JPG
DSC05876.JPG [ 134.56 KиБ | Видяна 947 пъти ]
DSC05875.JPG
DSC05875.JPG [ 122.88 KиБ | Видяна 946 пъти ]

_________________
Изображение
Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 22 сеп 2010 22:54 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 мар 2008 09:16
Мнения: 178
Местоположение: далече
Добър вечер на всички!
:cheers: И честит празник! Съединението прави силата!
Продължавам работа над Ki-45 на Nichimo, който се оказа «костелив орех».
И така – фотоеч-а за вътрешността на кабината на момента е излишен. Приборите от комплекта -ляво и дясно на пилота, а също и отзад при наблюдателя, са – според мен, не лоши. Запълват интериора. Още повече кабината ще се монтира затворена. Ще падне играчка с добавяне на ръчки, копчета и пр, но то е занапред. Седалките на пилота и наблюдателя залепих почти без изменения(ако не се брои изрязването на долната част - облегалката на наблюдателя).
Коланите са приготвени – Едуард, даже(тъкмо като за такива като мен) са «вапцани». Лепи и не пипай повече.
Ето и някоя снимчица в подкрепа на казаното по-горе…
И «Наздраве» на тези които си имат чаша! :biggrin:


Прикачени файлове:
DSC06015.JPG
DSC06015.JPG [ 131.71 KиБ | Видяна 814 пъти ]
DSC06014.JPG
DSC06014.JPG [ 135.37 KиБ | Видяна 814 пъти ]
DSC06013.JPG
DSC06013.JPG [ 136.43 KиБ | Видяна 814 пъти ]

_________________
Изображение
Нагоре
 Заглавие: Re: Ki-45 Toryu 1:48 Nichimo
МнениеПубликувано: 22 сеп 2010 22:59 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 24 мар 2008 09:16
Мнения: 178
Местоположение: далече
:salut:


Прикачени файлове:
DSC06017.JPG
DSC06017.JPG [ 119.63 KиБ | Видяна 811 пъти ]
DSC06016.JPG
DSC06016.JPG [ 126.51 KиБ | Видяна 810 пъти ]

_________________
Изображение
Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 84 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 5 6 Следваща

Всички времена са UTC+03:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker