Mozart написа:
И резултат на всичко това се получи един хибрид между реален и музеен експонат.Въпреки това съм вложил огромен труд-и с всичките доработки-сполучливи или не резултата е приличен...смятам аз.
Точно тази "котка" на Груман ми е един от най-любимите самолети. Макар да харесвам остроносите дневни изтребители повече от нощните, не мога да не се "накефя" на всеки модел, представящ кой да е от двата типа.
Mozart, не разбрах точно началния ти замисъл за свитите крила:
B Корея само 3 ескадрили на морската пехота са въоръжени с F7F:
VMJ-1 - F7F-3P
VMF(N)513 - F7F-3N
VMF(N) 542 - F7F-3N.
И трите са базирани на сушата. "Tigercat" с прибрани крила си е "бяла лястовица" и единствените подобни, които съм виждал са на борда на самолетоносача "SHANGRI LA", по време на тренировъчни полети.
Нямам представа дали се е случвало, но освен за някакъв по-генерален ремонт, не виждам защо на базиран на сушата самолет ще му отварят и затварят крилата

.
Така, както е показано сега в "сценката", изглежда, като че ли му поправят полукрилото, което може и да е близо до действителността.
Тук обаче ме спохожда съмнението, че никакъв ремонт няма да бъде извършван, докато 300-галоновият резервоар си седи окачен под тялото на самолета и за "гарнитура" няколко бомбенца се търкалят наблизо.
Ако това имаш предвид под "хибрид между реален и музеен самолет", то си прав - в музейна сбирка може и да се види нещо подобно.
Аз лично по бих предпочел някой натоварен с ракети, бомби и резервоари, готов за излитане екземпляр.

Не мога да разбера от снимките, краищата на лопатите на витлото заоблени ли са или "отрязани" - трябва да са вторите. В тази връзка виж по-долу снимка на реалния самолет и оцветяването на втулката на витлото.

Всъщност последното не е забележка, а само допълнение.
Би ли показал и дясната страна на самолета или само ми кажи какъв е серийният номер на машината (ако има декал за него под хоризонталното оперение, както се вижда по-долу при подобен самолет от същата ескадрила).

Радвам се, че пусна баш този модел, при това след цели 3 години...
