Припомнете си правилата и Етикета във форума. Иначе в моделизма, като се намеси комерсиалната съставка - някои работи се променят... Модела на Трумпетер е по-скоро играчка, с много неточности. В американския фотоец, също откривам такива. Цялото упражнение е правено многократно по другите форуми. Аз си гледам кефа и този на познатите ми. Клас F-4 има две подкатегории… За мен е по-важно да не потъне или загубя в „бурния океан“. За контролерите - китайците са страшни в рекламата си, както винаги. За това при поредно преправяне от тези :
https://rcherobg.com/index.php?route=pr ... ct_id=1035 , като изхвърлим излишното:
https://drive.google.com/file/d/1atD91p ... sp=sharing остава
https://drive.google.com/file/d/1Mn--1J ... sp=sharing за захранване от 3 клетки. При монтажа им, заради ешелонирането на двигателите. Десния попада върху крилата на системата за активно успокояване на люлеенето. При Трумпетер те представляват трапец с основи: 11 и 7 мм и височина на трапеца 10 мм. Което естествено е грешно. Според мен крилата би трябвало да са широки 12 мм и колко дълги – не знам. Фланеца, от който излизат от корпуса – опростено, поред мен е дълъг към 18 мм., а и не е под 45 градуса. Както знаем - крилата може и да са прибрани в корпуса…