ммм, ще гледам колкото може по-малко панели да се отварят (само колесниците мисля), за да може да намаля риска да имам проблеми с алуминиевото фолио...
100% ще имам, но се надявам когато е отдолу при колесниците - да не се забелязва мн мн. Защото е мега крехко и фино това фолио да му се е незнаело, а ако се отваря някой панел - означава че трябва да е покрито с отделно парченце фолио, и ръбчетата да са максимално до края на перифериите, за да може да не се виждат големи "пролуки" и разстояние при затворен панел. А самото отваряне става като се остави една маааалка дупчица колкото да може да влезе върха на остра пинсета, и да надигне панела. Това си го представям как ще е предостатъчно за да надигне металното фолио от някой ръб... минимум.
но се надявам да не се вижда мн мн когато е отдолу. Та затова мисля всички други панели и неща които да се отварят - да ги направя затвоерени. (рамката на канопито мисля да е с металайзер). Иначе би било мн яко да се вижда и Вулкан-a, безспорно... има фотоец части...
яд ме е малко за това, но... И за двигателя също... този кит е скандален предимно заради опцията да може да се маха цялата опашна секция, а двигателя да се изложи отстрани самостоятелно... има добавена стойка с колелца... и за опашката също... и хубави фотоец парченца за фюзелажа... яко ме е яд, но ме съмнява да се надъхам да го правя да се отваря, че и да му се вади двигателя, а-у... То самия двигател J-79 е гигантси модел по самосебе си... да не кажа и че е поне 100 пъти по-сложен и детайлен от самолета.
Замисълът ми е да си имам един Американски легаси самолет от периода когато лъскавото естествено метално покритие е било на мода.