MITKOV написа:
Имам разбира се! Какво според теб трябва да променя, освен евентуално жълто кормило за посока?
Извинявам се, че не отговорих по-рано. Вече трудно намирам време.
1. Регистрационният триъгълник е бял с черни цифри, Номерът в твоя случай ще е 7/7096. Шрифтът е като на бордните номера (виж по-долу), но това в мащаба на модела е без значение.
2. За първи път видях профил на българско "Арадо" в една немска книга, преди около четвърт век. Това беше "бяла седмица", изписана по почти същия начин, както при теб. Профилът беше грешен и изглеждаше така:

Подобно невярно изписване на седмицата упорито се появяваше на модели, произведени преди края на миналия век - и аз се сдобих с един такъв (на фирмата Encore).
Имайки предвид снимките на самолети с номера 1, 2, 3, 5 и др. които са ни познати, се вижда, че бордните номера са били изписвани с по-декоративен шрифт, нещо подобно на Bodoni:

Не твърдя, че е точно този, но е от неговата група.
3. Споменатото в началото жълто кормило трябва да се разглежда като част от цялостна камуфлажна схема, а не само като един от многото елементи. Най-вероятно жълти кормила и жълти краища на полукрилата са били нанесени скоро след приемането на самолетите (лято 1943) и вероятно остават най-много до края на годината. (През същия период и "Месершмитите" ни в Карлово имат същите елементи за опознаване).
От друга страна коковете с "тирбушон" са вероятно по-късна заемка от изтребителната авиация (1944год.). Поне на мен не ми е позната снимка на "Арадо" с жълта опашка и спирала на кока едновременно.


4. Не зная какви са цветовете, които си използвал, но на една от снимките изглежда сякаш витлото и самолетът са в един и същи цвят.

Вярно е, че на повечето ч/б снимки самолетите изглеждат много тъмни, но това е особеността на използваните негативни филми - зелените тоновe изглеждат почти черни, а червените - светли.

Витлото би трябвало да е RLM 70 (чернозелено), какъвто е бил и кокът в оригинал. Тъй като си избрал едноцветен, а не двуцветен камуфлаж, не зная какъв цвят си искал да постигнеш: оригинален немски или наш, български. Във всеки случай оригиналните немски цветове са RLM 72 & 73 на двуцветните и RLM 72 на едноцветните камуфлажи. Едноцветни започват да се употребяват на машини, произведени след 1941 год. Повечето занимаващи се с темата твърдят, че всички получени самолети са били с двуцветен камуфлаж. Нашите 12 бройки са произведени през двете години 1941 и 1942 и според мен е имало и от двата типа. Освен това всичките са преминали генерален ремонт към края на 1942 год. и според немски документи из които съм се ровил, генералният ремонт на самолети е трябвало включва и ново боядисване/камуфлиране, респ. заличаване на предишните емблеми, буквени или цифрови кодове, бордови номера и нанасяне на нови, "спуснати" от RLM. Дали е било точно така, няма вече кой да каже.
5. Триъгълникът отпред на носа е червеният за маслото - там е масленият резервоар:

Жълтите триъгълници с октаново число 87 трябва да са на поплавъците, зад предната стойка, където са горивните резервоари.
Както винаги, всичко горенаписано е IMHO.
