Airgroup2000.com Member of International List of Scale Model Related Web Sites
Този форум е част от сайта на AirGroup 2000
Главен форум на AirGroup 2000

Форум за стендов моделизъм

Част от airgroup2000.com

Начало | Форум-основен | Форум-Модел | Криле | Океан | Океан Dreams | Оръжие |
Криле Ретросалон | Нато и България | Галерия | Военни новини | Поръчай онлайн |

HobbyCULT.com

В момента е 11 дек 2023 21:13

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 1 мнение ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано: 22 авг 2023 22:39 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: 05 яну 2012 23:33
Мнения: 959
Време е за сериозно моделиране и абсолютно безкомпромисен модел. Model Factory Hiro правят особени модели - ужасни са, абсолютно всяка част изисква много работа, всяка част изисква напасване на сухо поне няколко стъпки напред, всяка част изисква почистване, наместване, шкурене, пробиване и тн. НО крайният резултат си заслужава мъките!
Преди месец или два основателят на компанията, мистър Хиро, почина на пределна възраст. Реших да направя един от най-класическите им модели на един от най-класическите автомобили произвеждани някога. Ferrari F40 GTE в 1/24.
Моделът не е нов, от преди доста години е и си му личи - иска дори повече работа от нормално, но пък е жесток! Тялото е от отлично излята смола. Тънка, без балони и почти без нужда от чистене. Повечето части обаче са от бял метал и съответно искат много чистене, деформирани са и са изляти доста грубо, тоест ще играят яко шкурката и дремела. Естествено освен това са и няколкостотин :) Има две Платки фотоец. Малката е по-дебела и стандартна. Голямата е залепена с фолио от едната страна само, не от двете. Повечето части нямат “крачета” свързващи ги с платката. Това е СУПЕР! Практически не изискват почистване, много ми харесва! Прозрачните части са вакуформоваани или смола, ще е мъка и с тях. Има и доста струговани чарколя, винтчета, телчици и тн. Декарите са един голям лист на картограф и изглеждат отлично.
Започнах по инструкция с двигателя, който е изцяло от бял метал. Добавих и жълти кабели както и черни ремъци. Повечето от частите не са боядисани, но и няма нужда.
Едновременно започнах и купето. Задният капак е от бял метал както и спойлера. След сато разгледах внимателно каквито снимки намерих, установих, че спойлера е част от капака тоест няма видимо разделение както при коли номер 27 и 44 (IGOL). Хванах поялника и ги запойх, после с пили и шкурка заличих всякаква следа от сглобката - ето това му е хубавото да работиш с тези модели.
Останалите части на купето са от смола. Тук внимателно ги почистих, грундирах с mr. Primer Surfacer и след това с бял mr. Surfacer 1500. Шкурка 3000 на Тамия помогна повърхностите да да гладки. Реших да не използвам зелените декали, а да маскирам и боядисам. Получи се добре с изключение на предницата, където тиксото повдигна боята. Вече я свалих напълно и ще се боядисва на ново.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Нагоре
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 1 мнение ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Copyright ©2006-2014 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved.



eXTReMe Tracker