И така, продължение. Работата върви бавно и тегаво. Обаче неподвижния такелаж вече е готов.
Вибленки на долните ванти.
Прикачен файл:
DSC_2234.jpg [ 227.69 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2262.jpg [ 193.51 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2266.jpg [ 188.82 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2267.jpg [ 229.35 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2268.jpg [ 244.21 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2278.jpg [ 188.65 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Путенс ванти (свързват салингите със долните ванти).
Направил съм и швиц сървените (обтягането между вантите).
Прикачен файл:
DSC_2279.jpg [ 128.64 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2280.jpg [ 146.15 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2282.jpg [ 198.96 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2284.jpg [ 136.77 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2285.jpg [ 138.38 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Стен ванти и фордуни.
Прикачен файл:
DSC_2287.jpg [ 194.05 KиБ | Видяна 76 пъти ]
И вече всичко е вързано и затегнато. Вързани са и вибленките на путенс вантите.
Няколко финални снимки.
Прикачен файл:
DSC_2292.jpg [ 187.1 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2293.jpg [ 182.73 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Винтреп на утлегара (удължението на бушприта има тали за натягане и отпускане).
И травел ринг за галсовия (долния) ъгъл на кливера,
в този случай има само аутхалер (въжето което дърпа напред, минава през шкиф на предния край на утлегара).
Прикачен файл:
DSC_2294.jpg [ 163.14 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2295.jpg [ 168.85 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2296.jpg [ 160.34 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Талите на гротщаговете са с метални обковки на долните блокове.
Метални обковки и на товарните тали.
Прикачен файл:
DSC_2298.jpg [ 244.21 KиБ | Видяна 76 пъти ]
Прикачен файл:
DSC_2300.jpg [ 218.72 KиБ | Видяна 76 пъти ]