Проект РСРАнализирайки информацията за геометрията на самолета, изникнаха някои разминавания:
Основни геометрични размери:
Дължина
(без ПВД) (Е.Гордон).............................................................27.4м
(без ПВД) (АиК 1996, 11-12).....................................................26.5м
(без ПВД) («История конструкций самолетов в СССР 1951-1965 гг»)......27.4м
Разпереност
(с двигатели) (Е.Гордон).............................................................10.23м
(без двигатели) (Е.Гордон)...........................................................7.77м
(с двигатели) (АиК 1996, 11-12) .....................................................10.39м
(с двигатели) («История конструкций самолетов в СССР 1951-1965 гг»).....10.23м
Височина
(«История конструкций самолетов в СССР 1951-1965 гг»)..................4.75м
Приемам за разчетни следните значения:
Дължина
(без ПВД)...................................................27.4м (в 1/48 = 570.83мм)
Разпереност
(с двигатели)..............................................10.23м (в 1/48 = 213.12мм)
(без двигатели)............................................7.77м (в 1/48 = 161.87мм)
Височина.....................................................4.75м (в 1/48 = 98.95мм)
Дължината на ПВД
(приблизително според чертежите).....................~1.5м (в 1/48 = 31.25мм)
Диаметър на фюзелажа (в най-широката му част).....1.5м (в 1/48 = 31.25мм)
ПТБ
дължина...........................................................11.4м (в 1/48 = 237.5мм)
диаметър...........................................................0.65м (в 1/48 = 13.54мм)
Диаметър на мотогондолите (в най-широката им част).....1.23м (в 1/48 = 25.62мм)
Първото нещо, което реших да нарисувам, станаха ПТБ-та. Скелетът им (както и на целият самолет) се проектира, като се има впредвид дебелината на хартията.

Скелетът има достатъчно здрава конструкция.
Фюзелажът, кормилата за височина и насока и гаргротът, може да се кажа, че са готови.
Реших да започна от лявата страна - крилото и двигателя (дясната част ще се прави огледално)

Някои от детайлите ще бъдат направени по двата известни начина: венчелистчета и секции
